//

iPhone app maken zonder bedrijf

iPhone app maken zonder bedrijf discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, een tijdje terug heb ik een iPhone gekocht en nu ben ik gister gaan zoeken naar een app voor mensen met diabetes, deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-11-11, 11:02
Anco1991 Anco1991 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard iPhone app maken zonder bedrijf

hallo allemaal,

een tijdje terug heb ik een iPhone gekocht en nu ben ik gister gaan zoeken naar een app voor mensen met diabetes, deze zijn er wel maar geen van alle voldoet aan mijn wensen, daarom wil ik er zelf een ontwikkelen.
Daarom wilde ik een Apple Developer registratie doen maar hier staat dat je een naam voor een bedrijf moet opgeven.
Nu is dus mijn vraag is het noodzakelijk dat je een onderneming opzet om een app te ontwikkelen of kan je die ook gewoon op eigen naam maken?
En hoe zou ik het beste een app kunnen ontwikkelen volgens jullie?

alvast bedankt voor jullie hulp

Anco van Tilborgh

Laatst gewijzigd door Anco1991; 22-11-11 om 11:05. Reden: vraag vergeten te stellen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
app ontwikkelen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App gezocht: Aantekeningen maken zonder toetsenbord, direct op het scherm schrijven ElleniPhone iPhone Apps 13 23-11-09 12:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:52.