Pushberichten komen niet door bij apps discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Zodra ik bij instellingen de berichtgeving aanzet voor apps krijg ik dit niet direct binnen, alleen als ik de app open, of als deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pushberichten komen niet door bij apps
Hoi,
Zodra ik bij instellingen de berichtgeving aanzet voor apps krijg ik dit niet direct binnen, alleen als ik de app open, of als deze nog actief is. Zoals facebook berichtgeving aan en als ik de app open zie ik pas het bericht. Ook bij whatsapp etc. Doe ik iets verkeerd? Ik zit dan wel op Wi-Fi. Geen idee of dit bij mijn 3gs verbinding wel lukt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pushberichten komen niet binnen via 3G. | martijnbiemans | iPhone algemeen | 0 | 08-11-11 19:19 |
Smsjes komen niet aan bij anderen | stefaaaan | iPhone algemeen | 12 | 07-09-11 19:43 |
Apps komen niet vanaf de reserve kopie op de iPhone | zipzip | iTunes | 0 | 10-09-10 00:53 |
Bij Landscape Apps zou het geluid uit rechter speaker moeten komen. | jwtd | iPhone Apps | 4 | 29-04-10 12:22 |
Apps gedownload en komen niet op de iphone te staan | sandra1969 | iPhone Apps | 11 | 08-03-10 00:02 |
|
|