Iphone op de moto discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik zit met volgend vraagje: ik zou graag mijn iphone 4S willen gebruiken als gps wanneer ik met de moto weg ben. Heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone op de moto
Hallo iedereen,
Ik zit met volgend vraagje: ik zou graag mijn iphone 4S willen gebruiken als gps wanneer ik met de moto weg ben. Heeft hier iemand ervaring mee, apps, hulpmiddelen, ..., en kan me zeggen waar ik allemaal moet op letten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit kan anders wel een oplossing zijn: RAD | Givi GPS-houder s850 (accessoires, dames, helmen, kledij, kleding, moto, motokleding, motor, motorfiets, motorhelmen, motorijder, motorkledij, motorkleding, motorlaarzen, motowinkel, online winkel, RAD, scooter, shop, uitrusting, vrouwen, wisse |
|
|||
|
|||
Heb het op mijn moto gemonteerd en zit muurvast.
Heb die Givi ook gebruikt : niet waterdicht en niet erg praktisch in gebruik vooral door de klittenbanden (je hebt ook flink wat ruimte nodig tussen de 2 stuurbevestigingen). |
|
|||
|
|||
De klittenbanden zijn handig als je geen rond stuur hebt. Qua waterdichtheid ....er zit een regenkap bij, die moet je wel gebruiken als het regent he
|
|
|||
|
|||
als de afstand tussen de stuurbevestigingen te krap is kan die regenkap niet goed afsluiten en waait er zo af als je rijdt he |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Moto'10 PP meldingen | dmhevel | iPhone Apps | 2 | 05-09-10 12:13 |
|
|