App herinstalleren levert ruimte op? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb iets nieuws ontdekt: Ik was met de App iTimeLapse een stop-motion filmpje aan het maken. Ik was al 2 uur bezig (2 uur ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb iets nieuws ontdekt:
Ik was met de App iTimeLapse een stop-motion filmpje aan het maken. Ik was al 2 uur bezig (2 uur elke 2 seconden een foto) dus de iPhone meldde dat er een ruimte gebrek was / de iphone bijna vol was. Ik ging dus haastig een paar apps deleten, waarvan ik wist dat die groot waren, en die ik wel kon missen. Op de screenshot zie je dat ik dus de Facebook app wilde verwijderen. Tegelijkertijd, toen ik dat deed, was blijkbaar iOS al bezig met 'opschonen'. Ik denk dus, dat wanneer de iPhone vol raakt, iOS deze 'extra bestanden' vanzelf gaat opruimen.... Ik had geen tijd om dat eens te testen, dus vooraf kijken hoeveel extra bestanden er waren (bijv. bij de facebook app) en na het 'opschonen' (waar je iPhone behoorlijk traag van wordt, tijdens dat proces...) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Cleaning... - Marco.org
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ook door iPadclub: Instapaper’s offline opslag beperkter in iOS 5 |
|
||||
|
||||
Nee; ik wist / verwachtte wel dat dit niets 'nieuws' is als in: dat wist nog niemand. Ik bedoelde iets 'nieuws' in het kader van dit draadje; een persoonlijke 'nieuwe' ontdekking
Dus gerelateerd aan dit onderwerp. En blijkbaar nog niet bij iedereen bekend |
|
|||
|
|||
Omdat er een slotje staat in het topic dat gecreeerd werd voor ipadgebruikers, moeten deze nu hier hun heil zoeken voor een oplossing voor een gelijkaardig probleem.
Merkwaardig. |
|
||||
|
||||
@adriaantjes: het device maakt geen verschil. Zo houden we de discussie centraal.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia herinstalleren | Sporto | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-12-10 00:15 |
|
|