Facebook notificatie probleem? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij de Facebook app staat bij mij al een behoorlijke tijd een 2 naast de app van Facebook, wat ik ook probeer of doe ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Facebook notificatie probleem?
Bij de Facebook app staat bij mij al een behoorlijke tijd een 2 naast de app van Facebook, wat ik ook probeer of doe ik krijg die 2 niet weg, ook het verwijderen van de facebook app en herinstalleren ervan geeft geen oplossing. Ik heb alles al nagekeken en getracht op te zoeken, niks van de goed bedopelde adviezen mocht baten.
Zijn er meer iPhone/iPad gebruikers die hier last van hebben of hebben gehad? Ik zou graag de 'juiste' oplossing hebben voor dit toch wel irritante probleem. IMG_0006.jpg
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je al eens uitgelogd?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Probeer eens een andere app voor facebook te installeren (Ace for Facebook: alternatief voor officiële Facebook-app op iPhone - iPhone - iPhoneclub.nl) en kijk daar of je notificaties hebt.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 december 2011 om 16:07 ---------- @colliehome Bedankt dit was de truuk het is weg! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@Ballegooier
ja dat is inderdaad jammer, en een gemiste kans ook. dealniette'plus' kan je gewoon je facebook app blijven gebruiken ivm met de pushberichten en Ace voor het bekijken van die pushberichten gebruiken, het is maar een idee! |
|
||||
|
||||
Hetzelfde bedacht ik me ook een kwartier geleden en heb beide Apps nu Heb je nl de vrienden lijst in Ace al eens bekeken? Om te 😭
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen notificatie chat Facebook | Swam | iPhone Apps | 0 | 15-11-11 12:17 |
Probleem met Facebook app | Caspar | iPhone Apps | 0 | 27-08-11 18:54 |
Probleem met Facebook app | VisaliP | iPhone Apps | 1 | 08-08-11 12:22 |
probleem met facebook | robkoot | iPhone Apps | 1 | 11-12-10 15:52 |
|
|