iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Beste iphone app om fotos te delen met ipad (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/107922-beste-iphone-app-om-fotos-delen-ipad.html)

scoop1 27-12-11 01:50

Beste iphone app om fotos te delen met ipad
 
Ik heb een iphone 4 en ipad2

Ik wil graag fotos delen tussen deze 2 apparaten!

Ik wil geen gebruik maken van PhotoStream van iCloud, want deze zuipt al mijn 5GB aan geheugen!!!

Bestaat er geen app die makkelijk al mijn photos van me iphone op de ipad te zien is en omgekeerd?!?!

Hoeft niet gratis te zijn maar ook niet te duur als €5 ofzo!

Maar hij moet goed en gebruiksvriendelijk zijn!

Iemand enig idee welke app? :confused:

Rav3n 27-12-11 08:07

Ik gebruik Bluetooth Share (BT-Share).

KvdS 27-12-11 08:10

Als er geen haast bij is, ik bedoel het synchroniseren, dan gebruik je toch gewoon iTunes.

Ritchieko 06-01-12 17:50

Je hebt geen app nodig, je kan gewoon een ipad camera connection kit halen ergens voor goedkoop heb ik ook en dan iPhone-iPad connecten d.m.v apple usb daarna zie je alle foto's van je iPhone op de iPad ;)

KvdS 07-01-12 07:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ritchieko (Bericht 756360)
Je hebt geen app nodig, je kan gewoon een ipad camera connection kit halen ergens voor goedkoop heb ik ook en dan iPhone-iPad connecten d.m.v apple usb daarna zie je alle foto's van je iPhone op de iPad ;)


Nu heb ik twee vragen:

1 - Kan je alleen de foto's van de iPhone op je iPad zien of kan je zo ook de foto's naar je iPad transporteren?

2 - Als het bovenstaande werkt, ik bedoel dat transporteren van de foto's, kan je dan ook op die manier de Wi-Fi hotspot omzeilen? Ik boel het volgende. Als je de iPad op bovenstaande wijze koppelt aan je iPhone, kan je dan ook met je iPad (Wi-Fi) internetten over het 3G signaal van je iPhone?

Mvg,
Kees.

kuotje 07-01-12 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KvdS (Bericht 756579)
Nu heb ik twee vragen:

1 - Kan je alleen de foto's van de iPhone op je iPad zien of kan je zo ook de foto's naar je iPad transporteren?

2 - Als het bovenstaande werkt, ik bedoel dat transporteren van de foto's, kan je dan ook op die manier de Wi-Fi hotspot omzeilen? Ik boel het volgende. Als je de iPad op bovenstaande wijze koppelt aan je iPhone, kan je dan ook met je iPad (Wi-Fi) internetten over het 3G signaal van je iPhone?

Mvg,
Kees.

1. Nee, naar mijn ervaring niet. Alleen erop zetten op de CC Kit

2. Nee. Daarvoor heb je andere applicaties voor (jailbreak)

letoir 13-01-12 09:37

Il zoek dit ook met mikn 4s en ipad2

boomer21 20-01-12 10:22

Delen
 
Airserver dat is wat je zoekt

scoop1 20-01-12 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boomer21 (Bericht 761827)
Airserver dat is wat je zoekt

En waar vind je die?

boomer21 20-01-12 10:35

airserver
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 (Bericht 761828)
En waar vind je die?

cydia repo van o.a bigboss maar die moet je betalen.

scoop1 20-01-12 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boomer21 (Bericht 761831)
cydia repo van o.a bigboss maar die moet je betalen.

Bedankt voor je info....

Maaar net nog nie zo handig. Want allebei apparaten moet dezelfde app hebben....

En aangezien iPad2 nog niet te JB is kan ik geen AirServer daarop krijgen....

boomer21 20-01-12 10:48

deze week
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 (Bericht 761837)
Bedankt voor je info....

Maaar net nog nie zo handig. Want allebei apparaten moet dezelfde app hebben....

En aangezien iPad2 nog niet te JB is kan ik geen AirServer daarop krijgen....

waarschijnlijk deze week komt de jailbreak voor je iPad beschikbaar.

ButcherJF 21-01-12 09:06

Met Mover Lite kopieer je, mits binnen hetzelfde Wi-Fi-netwerk, bestanden van je iPhone naar je iPad en andersom. Simpelweg door te slepen :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:06.