Beste iphone app om fotos te delen met ipad discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4 en ipad2 Ik wil graag fotos delen tussen deze 2 apparaten! Ik wil geen gebruik maken van PhotoStream van iCloud, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Beste iphone app om fotos te delen met ipad
Ik heb een iphone 4 en ipad2
Ik wil graag fotos delen tussen deze 2 apparaten! Ik wil geen gebruik maken van PhotoStream van iCloud, want deze zuipt al mijn 5GB aan geheugen!!! Bestaat er geen app die makkelijk al mijn photos van me iphone op de ipad te zien is en omgekeerd?!?! Hoeft niet gratis te zijn maar ook niet te duur als €5 ofzo! Maar hij moet goed en gebruiksvriendelijk zijn! Iemand enig idee welke app? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik Bluetooth Share (BT-Share).
|
|
||||
|
||||
Als er geen haast bij is, ik bedoel het synchroniseren, dan gebruik je toch gewoon iTunes.
|
|
|||
|
|||
Je hebt geen app nodig, je kan gewoon een ipad camera connection kit halen ergens voor goedkoop heb ik ook en dan iPhone-iPad connecten d.m.v apple usb daarna zie je alle foto's van je iPhone op de iPad
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nu heb ik twee vragen: 1 - Kan je alleen de foto's van de iPhone op je iPad zien of kan je zo ook de foto's naar je iPad transporteren? 2 - Als het bovenstaande werkt, ik bedoel dat transporteren van de foto's, kan je dan ook op die manier de Wi-Fi hotspot omzeilen? Ik boel het volgende. Als je de iPad op bovenstaande wijze koppelt aan je iPhone, kan je dan ook met je iPad (Wi-Fi) internetten over het 3G signaal van je iPhone? Mvg, Kees. |
|
||||
|
||||
Citaat:
2. Nee. Daarvoor heb je andere applicaties voor (jailbreak)
|
|||
|
|||
Il zoek dit ook met mikn 4s en ipad2
|
|
|||
|
|||
Delen
Airserver dat is wat je zoekt
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
airserver
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
deze week
|
|
||||
|
||||
Met Mover Lite kopieer je, mits binnen hetzelfde Wi-Fi-netwerk, bestanden van je iPhone naar je iPad en andersom. Simpelweg door te slepen
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bestanden delen met ipad of macbook | zimmie | iPhone algemeen | 3 | 12-10-11 14:02 |
Beste app om iphone/ipad te tracken | scoop1 | iPhone Apps | 14 | 07-10-11 17:26 |
delen van pages met ipad en mac mini | karo42 | iPad algemeen | 8 | 27-01-11 16:41 |
|
|