delen van pages met ipad en mac mini discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb geen idee of het mogelijk is,maar ik heb pages op de ipad gekocht en nou is de vraag of ik dat kan delen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
delen van pages met ipad en mac mini
ik heb geen idee of het mogelijk is,maar ik heb pages op de ipad gekocht en nou is de vraag of ik dat kan delen op een macmini,zodat daar ook gebruik van gemaakt kan worden,zonder hem 2x te moeten aanschaffen...
en mocht het kunnen dan zou ik graag willen weten hoe. ik heb zelf al gezocht,maar kan het niet vinden... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben bang dat je em voor de iMac ook moet kopen, een iPad app draait niet ipmde Mac en Apple geeft geen programma kado. Je kan welneen trial versie downloaden, die doet het 30 dagen!!
|
|
|||
|
|||
oke,maar toch heb ik wel eens gelezen over een bestandsdeling of zoiets. maar dat kan ook zijn dat het bedoelt is voor een iphone,bv voor partners die beide een iphone hebben.
ik heb zoveel gelezen ondertussen en gezocht dat ik niet meer weet wat en hoe. een trailversie van pages? heb ik ook nog nooit gezien. is dat in de appstore? wil nl alleen pages,de rest niet. |
|
|||
|
|||
Bestandsdeling werkt als je ook pages op he iMac hebt, ik heb een keer een trial versie van iWorks 9 gedownload via bittorrent. Is mogelijk ook beschikbaar bij nieuwsgroepen.
|
|
|||
|
|||
Wat je met een bittorrent download is geen trial software maar gestolen software.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 23-01-11 om 21:13. Reden: Post aangepast: verkeerde informatie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
De bestanden worden gedeeld en gesynchroniseerd met PadSync. En dat werkt perfect Maar je zal wel iWorks voor de Mac moeten aanschaffen. In de nieuwe Mac App Store is die redelijk goedkoop. Je kan ook alleen Pages kopen en niet het hele iWorks pakket. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 23-01-11 om 20:56. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het is natuurlijk wel zo dat je met bittorrent maar zo de non trial versie te pakken hebt.. en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Met Ipad op Safari van Mac Mini | Jz86 | iPad Apps | 3 | 07-01-11 18:00 |
iPad verbinden met Mac Mini | Christiaan94 | iPad algemeen | 4 | 17-08-10 22:35 |
iDisk pages doc in pages openen op de iPad. | Roogbass | iPad algemeen | 0 | 12-07-10 10:05 |
Wachten met aanschaf Mac Mini? | jonathan | Chat en geruchten | 7 | 05-11-08 16:10 |
Internet delen van de iPhone naar de mac | Zilly | Wi-Fi | 8 | 14-04-08 18:01 |
|
|