Met Ipad op Safari van Mac Mini discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heeft er iemand een oplossing voor het volgende: Ik heb een Mac mini aan mijn tv hangen als Media Centre. Wat ik graag zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Met Ipad op Safari van Mac Mini
Hallo,
Heeft er iemand een oplossing voor het volgende: Ik heb een Mac mini aan mijn tv hangen als Media Centre. Wat ik graag zou willen is via mijn Ipad een film van internet opzetten meestal een tv uitzending die ik gemist heb en deze op mijn tv kan bekijken. Nu kan ik twee mogelijkheden bedenken maar ik weet van beide niet of het kan werken. 1. Op mijn Ipad met Safari opzoeken en dan de film streamen. Maar in geval van Silverlght zal dit al niet gaan gok ik zo. 2. Met mijn iPad de Safari van mijn Mac Mini overnemen. Dan stel ik het voor als een identieke Safari als van de iPad zelf alleen is het een kloon van mijn Mac Mini Hopelijk hebben jullie een oplossing!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand die me kan helpen?
|
|
|||
|
|||
Met Teamviewer misschien? Heb het zelf nooit geprobeerd hoor, weet dus ook niet of het goed werkt, maar het zou wat voor je kunnen zijn. Als je even zoekt op Google is er nog wel meer van dit soort software.
|
|
|||
|
|||
Thnx voor je reactie!
Dan kan ik inderdaad mijn scherm van mijn macmini over nemen daar heb ik VLC(nog iets voor) maar ik vind dit niet echt handig werken. Het werkt te traag en ik zou het graag vloeiender werkt willen hebben. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
delen van pages met ipad en mac mini | karo42 | iPad algemeen | 8 | 27-01-11 16:41 |
iPad verbinden met Mac Mini | Christiaan94 | iPad algemeen | 4 | 17-08-10 22:35 |
Apps ontwikkelen met Mac Mini G4 | zorphion | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 21-11-09 00:22 |
Wachten met aanschaf Mac Mini? | jonathan | Chat en geruchten | 7 | 05-11-08 16:10 |
|
|