video van internet op iPad? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag video's die op sommige internetsites staan op de iPad kunnen zien. Ik krijg soms helemaal niets (video's van www.spui25.nl ) en soms ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
video van internet op iPad?
Ik wil graag video's die op sommige internetsites staan op de iPad kunnen zien. Ik krijg soms helemaal niets (video's van www.spui25.nl) en soms krijg ik bijvoorbeeld de melding "install microsoft Silverlight" ( video's van Studium generale van de Universiteit van Utrecht of van de TU Delft). Maar dat lukt dus niet! Wie kan me helpen aan een app. waarmee zulke video's wel te bekijken zijn?
Laatst gewijzigd door benscheelings; 24-01-11 om 19:40. Reden: Schrijffoutje verbeterd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als nieuw lid heten we je welkom.
Om op je graag te beantwoorden. Het gegeven al al heel bekend en er zijn hier verschillende draadje mee geschreven maar om een snel antwoord te voorzien ; Ipad of ander kan geen java afspelen standaard in Safari. Daar kan je een andere browser voor installeren uit de App store (bv ;skyfire) |
|
|||
|
|||
Dank voor de suggestie. Ik heb skyfire gedownload en het geprobeerd, maar ik krijg nog steeds de melding dat ik microsoft silverlight moet installeren. Zijn er nog andere mogelijkheden?
|
|
||||
|
||||
Puffin speelt de filmpjes wel, maar helaas wordt geluid nog niet ondersteund. Qua bestandsformaten speelt dit programma de meeste filmpjes af. Wel wat hortend en stotend, maar het werkt.. mogelijk met een update komt er geluid bij.
|
|||
|
|||
Hartelijk dank, Marcorin! De filmjes van Programma - SPUI25 - Academisch Cultureel Centrum doen het inderdaad en ik krijg er ook geluid bij, alleen lopen beeld en geluid niet steeds goed synchroon. De video's van studium generale van de Universiteit van Utrecht en van de TU Delft lukken nog steeds niet, daar krijg ik nog steeds de melding "Install Microsoft Silverlight". Ik zag dat er in de app.store heel wat verschillende browsers te krijgen zijn. Ik denk dat ik nog maar eens een aantal daarvan ga uitproberen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video's van mijn Xtreamer bekijken op de iPad | Fozziebear | iPad algemeen | 3 | 06-04-11 17:15 |
Muziek / video van timecapsule op iPad | Gumy | iPad algemeen | 1 | 01-12-10 11:43 |
video van Ipad naar PC | vester | iPad algemeen | 0 | 12-11-10 11:50 |
|
|