//

video van internet op iPad?

video van internet op iPad? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag video's die op sommige internetsites staan op de iPad kunnen zien. Ik krijg soms helemaal niets (video's van www.spui25.nl ) en soms ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-01-11, 12:21
benscheelings benscheelings is offline
• iOS 10.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Schagen
Berichten: 10
Standaard video van internet op iPad?

Ik wil graag video's die op sommige internetsites staan op de iPad kunnen zien. Ik krijg soms helemaal niets (video's van www.spui25.nl) en soms krijg ik bijvoorbeeld de melding "install microsoft Silverlight" ( video's van Studium generale van de Universiteit van Utrecht of van de TU Delft). Maar dat lukt dus niet! Wie kan me helpen aan een app. waarmee zulke video's wel te bekijken zijn?

Laatst gewijzigd door benscheelings; 24-01-11 om 18:40. Reden: Schrijffoutje verbeterd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-01-11, 12:24
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Als nieuw lid heten we je welkom.

Om op je graag te beantwoorden. Het gegeven al al heel bekend en er zijn hier verschillende draadje mee geschreven maar om een snel antwoord te voorzien ; Ipad of ander kan geen java afspelen standaard in Safari. Daar kan je een andere browser voor installeren uit de App store (bv ;skyfire)
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 24-01-11, 13:46
benscheelings benscheelings is offline
• iOS 10.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Schagen
Berichten: 10
Standaard

Dank voor de suggestie. Ik heb skyfire gedownload en het geprobeerd, maar ik krijg nog steeds de melding dat ik microsoft silverlight moet installeren. Zijn er nog andere mogelijkheden?
  #4  
Oud 26-01-11, 11:38
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Puffin speelt de filmpjes wel, maar helaas wordt geluid nog niet ondersteund. Qua bestandsformaten speelt dit programma de meeste filmpjes af. Wel wat hortend en stotend, maar het werkt.. mogelijk met een update komt er geluid bij.
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #5  
Oud 26-01-11, 16:18
benscheelings benscheelings is offline
• iOS 10.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Schagen
Berichten: 10
Standaard

Hartelijk dank, Marcorin! De filmjes van Programma - SPUI25 - Academisch Cultureel Centrum doen het inderdaad en ik krijg er ook geluid bij, alleen lopen beeld en geluid niet steeds goed synchroon. De video's van studium generale van de Universiteit van Utrecht en van de TU Delft lukken nog steeds niet, daar krijg ik nog steeds de melding "Install Microsoft Silverlight". Ik zag dat er in de app.store heel wat verschillende browsers te krijgen zijn. Ik denk dat ik nog maar eens een aantal daarvan ga uitproberen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video's van mijn Xtreamer bekijken op de iPad Fozziebear iPad algemeen 3 06-04-11 16:15
Muziek / video van timecapsule op iPad Gumy iPad algemeen 1 01-12-10 10:43
video van Ipad naar PC vester iPad algemeen 0 12-11-10 10:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:57.