Video's van mijn Xtreamer bekijken op de iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn Xtreamer Pro media-speler heb ik een wifi-verbinding, maar ik kan nergens vinden hoe ik de filmpjes ervan op mijn iPad2 zichtbaar krijg Van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video's van mijn Xtreamer bekijken op de iPad
Op mijn Xtreamer Pro media-speler heb ik een Wi-Fi-verbinding, maar ik kan nergens vinden hoe ik de filmpjes ervan op mijn iPad2 zichtbaar krijg
Van op de laptop lukt het me wel, dus ik veronderstel dat de iPad dat toch ook zou moeten kunnen ? Bij voorbaat dank ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan niet, De Xtreamer Pro heeft geen airserver aan boord
Wat je wel kan doen is airserver op een pc installeren, en dan via de netwerkshare delen |
|
|||
|
|||
Oei dat is Chinees voor mij....
Mijn Xtreamer Pro heeft via de USB zo'n wireless antenne - dus als ik mijn laptop of mijn desktop opstart, kan ik alle films van op de Xtreamer bekijken. En van op de iPad zou dat niet kunnen ??? |
|
|||
|
|||
Nee, dat kan niet, omdat de iPad een specifiek aanbod verwacht
Je kan niet 'zomaar' bladeren naar materiaal, zoals je op de laptop wel kan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
uitval bij het bekijken van mijn mails | 930 | iPhone algemeen | 2 | 04-08-10 22:46 |
Video: Online video bekijken | Mu-c | Muziek, foto & video | 2 | 27-10-09 15:58 |
|
|