uitval bij het bekijken van mijn mails discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb een iphone 3gs met software versie 4.0.1 en hij valt uit als ik mijn mails aan het bekijken ben en kan ze niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
uitval bij het bekijken van mijn mails
heb een iphone 3gs met software versie 4.0.1 en hij valt uit als ik mijn mails aan het bekijken ben en kan ze niet meer wissen
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Iphone al eens gereset?
beide knoppen indrukken tot iphone volledig uitstaat. nadien terug opstarten.
|
|||
|
|||
heb ik al gedaan lukt ook niet en de nieuwe mails die ik krijg kan ik wissen maar de 5 van gisteren niet begrijp het niet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video's van mijn Xtreamer bekijken op de iPad | Fozziebear | iPad algemeen | 3 | 06-04-11 17:15 |
Hulp bij het verbeteren van mijn app... | rogiervisser | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 28-02-11 20:37 |
Hulp gevraagd bij het verknippen van mijn sim | anandvr | iPhone algemeen | 12 | 04-08-10 23:41 |
Waarom Synchen mijn mails van outlook niet met de iPhone ? | dendirk | iTunes | 6 | 10-08-08 13:25 |
Foto: crash bij bekijken van foto | bizerk | Muziek, foto & video | 0 | 12-07-08 18:41 |
|
|