//

Handmatig invoer contacten

Handmatig invoer contacten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Handmatig invoeren van contacten lukt alleen bij de 1e persoon. De (een) volgende lukt niet..... Wat kan dat zijn?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-12-10, 23:43
jligtenberg jligtenberg is offline
• iOS 14.6
• 8.1.2
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard Handmatig invoer contacten

Handmatig invoeren van contacten lukt alleen bij de 1e persoon. De (een) volgende lukt niet..... Wat kan dat zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-12-10, 00:12
Sjeltur Sjeltur is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 251
Standaard

Hebben blijkbaar meerdere mensen last van; mijn advies (die al voor zeker 2 personen werktte) - even "opnieuw opstarten"...

De homeknop (onder je beeldscherm) en uit/aan knop tegelijk HEEEEEEL lang indrukken - totdat je een Apple logo tevoorschijn zien komen....en dan is hij opnieuw aan het opstarten.
  #3  
Oud 30-12-10, 00:18
jligtenberg jligtenberg is offline
• iOS 14.6
• 8.1.2
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjeltur Bekijk bericht
Hebben blijkbaar meerdere mensen last van; mijn advies (die al voor zeker 2 personen werktte) - even "opnieuw opstarten"...

De homeknop (onder je beeldscherm) en uit/aan knop tegelijk HEEEEEEL lang indrukken - totdat je een Apple logo tevoorschijn zien komen....en dan is hij opnieuw aan het opstarten.
Ja hoor, het werkt! Hartelijk dank
  #4  
Oud 11-01-11, 12:27
boumans boumans is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: echteld
Berichten: 2
Standaard

Ik ga het proberen, ik heb n.l. het zelfde probleem. Ik vind het wel een waardeloze oplossing om na elk ingevoerd contact de iPad opnieuw op te moeten starten. Is er geen betere oplossing, of is dit een fout in Appel software?

Ik heb het geprobeerd, maar op lang op home drukken helpt niet, hoe lang is lang? Ik blijf het waardeloos vinden dat ik per ongeluk 1 naam on heb kunnen voeren en dat het daarna niet meer lukt. Heeft iemand een betere oplossing?

Ik zie nu dat de andere mensen een iPhone hebben, wij hebben een iPad die het zelfde probleem geeft.

Laatst gewijzigd door boumans; 11-01-11 om 12:41. Reden: niet gelukt, vraag uitgebreid
  #5  
Oud 12-01-11, 06:18
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjeltur Bekijk bericht
Hebben blijkbaar meerdere mensen last van; mijn advies (die al voor zeker 2 personen werktte) - even "opnieuw opstarten"...

De homeknop (onder je beeldscherm) en uit/aan knop tegelijk HEEEEEEL lang indrukken - totdat je een Apple logo tevoorschijn zien komen....en dan is hij opnieuw aan het opstarten.
Dat noemen we een harde reset. Is een gekend hulpmiddel bij allerlei probleempjes.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #6  
Oud 12-01-11, 12:05
boumans boumans is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: echteld
Berichten: 2
Standaard Handmatig contacten invoeren in iPad

Ik heb het inmiddelsmgevonden. Als je een contact hebt ingevoerd druk je op shift (blauw pijltje naar boven) en tegelijk op gereed. Dan wordt de pagina opgeslagen en kun je de volgende invoeren.
  #7  
Oud 25-01-11, 13:10
ajongebreur ajongebreur is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zeist
Berichten: 174
Standaard

Na lang zoeken zag ik bovenstaande oplossing. Gelukkig zelf geen last omdat ik sync met mijn imac, maar een vriendin wel. Is dit een fout in de software, of is Steve vergeten dit te vertellen?? Bedankt Boumans.
  #8  
Oud 25-01-11, 13:46
Sjeltur Sjeltur is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 251
Standaard

Volgens mij is de harde reset toch even makkelijker hoor.
Hoef je, als het goed is, maar één keer doen.

Want in mijn contacten kan ik gewoon blijven toevoegen - zonder "shift knop" etc.
  #9  
Oud 25-01-11, 18:10
ajongebreur ajongebreur is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zeist
Berichten: 174
Standaard

Net terug van de persoon die last had van het niet kunnen opslaan contacten.
Wat bleek, ze had onder het dock minstens 20 programma,'s open staan. Nadat ik die had afgesloten(2x hometoets en daarna op het icoontje drukken en het streepje aanklikken om af te sluiten) kon ik ook de contacten gewoon toevoegen en bleven ze staan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Invoer tekst wordt veranderd in Engels, instellingen zijn ok. Tuur iPad algemeen 4 24-03-11 19:37
Software: Laden data losse invoer Daros iPhone Navigatie 8 13-09-10 18:23
Kan niet aan de onderste toetsen bij invoer Michael_D iPhone algemeen 4 27-09-08 18:36
bellen via nummer invoer onmogelijk ! vecchiefacce iPhone algemeen 1 24-10-07 14:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:03.