Invoer tekst wordt veranderd in Engels, instellingen zijn ok. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Bij Facebook, msn, en andere zoals dit forum wordt bijna elk woord veranderd in een Engels woord wat lijkt op het NL woord. Heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Invoer tekst wordt veranderd in Engels, instellingen zijn ok.
Hallo,
Bij Facebook, msn, en andere zoals dit forum wordt bijna elk woord veranderd in een Engels woord wat lijkt op het NL woord. Heb alle instellingen volgens mij goed staan maar het blijft. Wie o wie heeft daar een antwoord op? Uiteraard kan ik "woordenboek" uitzetten maar vond dat juist wel handig... Thanks.....
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op je "toetsenbordje"op het scherm klikken op bolletje naast de spatiebalk, je ziet dan de taal heel even weergegeven in de spatiebalk.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
top, ik had er ook last van, nu is het opgelost
|
|
|||
|
|||
Had nog niet gereageerd maar idd, opgelost, tx.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tekst linksbovenin veranderd van ipod naar device? | yourtjhuh | Jailbreak apps en thema's | 1 | 26-06-13 15:04 |
Slide to unlock tekst veranderd, voorbeelden?! | lbroek1 | Jailbreak apps en thema's | 11 | 23-07-11 15:23 |
tekst wordt afgebroken bij de tableviewcell | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 24-07-09 20:35 |
Windows: iTunes store en voorwaarden zijn veranderd | TheStijg | iTunes | 4 | 09-01-09 20:30 |
|
|