Slide to unlock tekst veranderd, voorbeelden?! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) He allen! Ben al een tijdje opzoek naar een leuke tekst als vervanging van het wel bekende 'slide to unlock'. Is veel over te vinden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slide to unlock tekst veranderd, voorbeelden?!
He allen!
Ben al een tijdje opzoek naar een leuke tekst als vervanging van het wel bekende 'slide to unlock'. Is veel over te vinden hoe te veranderen maar, is misschien leuk om is te posten! Brand maar los.. Die van mij is nog origineel.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat moeten we precies posten hier?
Ik heb de mijne veranderd in mijn online nick: Jazzamataz |
|
|||
|
|||
foto-tje bijv..
heb je toevallig ook een idee hoe ik een smiley in dat balkje kan krijgen? |
|
||||
|
||||
Screenshot
Ik denk dat hij bedoeld dat je een screenshot moet maken van hoe jou lockscreen eruit ziet, bij mij is ie dus gewoon normaal (zie bijlage)
|
|||
|
|||
juist! thanks iWiefring!
|
|
|||
|
|||
ik krijg de afbeelding niet goed...
Laatst gewijzigd door tom031; 21-07-11 om 13:28. Reden: afbeelding niet zichtbaar |
|
||||
|
||||
De mijne ziet er zo uit:
|
||||
|
||||
En Mijne
Dit is de mijne
|
|
|||
|
|||
Hoe kan je die tekst veranderen?:$ En mij lukt het maar niet bij dat weer ding. Krijg mijn plaats maar niet ingesteld
|
|
||||
|
||||
LabelSlider
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tekst linksbovenin veranderd van ipod naar device? | yourtjhuh | Jailbreak apps en thema's | 1 | 26-06-13 15:04 |
"slide to unlock/ontgrendel" tekst veranderen?? | knuster | Jailbreak apps en thema's | 299 | 24-01-12 01:02 |
Invoer tekst wordt veranderd in Engels, instellingen zijn ok. | Tuur | iPad algemeen | 4 | 24-03-11 19:37 |
slide to unlock | levirobben | Archief | 1 | 07-04-10 19:45 |
Slide 2 unlock | Freeloader | Archief | 2 | 17-01-10 13:34 |
|
|