Laden data losse invoer discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Begrijpen jullie mijn topic titel? Ik zelf amper Wat ik wil voor in de auto is laden en data scheiden van elkaar. Mijn autoradio kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Laden data losse invoer
Begrijpen jullie mijn topic titel? Ik zelf amper
Wat ik wil voor in de auto is laden en data scheiden van elkaar. Mijn autoradio kan namelijk iPod uitlezen maar niet mijn iphone opladen. Vandaar dat ik me afvroeg of dit mogelijk is? Dus van 2 aansluitingen naar 1. Kon er niks over vinden op internet. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iemand?
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Denk dat het lastig gaat worden, heb nog niet zo'n kabeltje gezien
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Parrot heeft een autoradio die dit kan misschien is daar een los kabeltje te koop?????
|
|
|||
|
|||
Heb nu in mijn auto maar 2 kabels liggen.
Ideaal zou natuurlijk 1 zijn maar denk niet dat dat gaat lukken |
|
|||
|
|||
Volgende radio een Parrot en je ziet helemaal geen kabels meer
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klopt ben ik fan van.
Alles via BT telefoon, navigatie, iphone achter frontje in het bakje en laden maar. Dus voor mij een fijne radio. Maar gelukkig heeft iedereen zo zijn voorkeur. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer data UITableView laden | DJ14 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 30-03-11 15:52 |
Handmatig invoer contacten | jligtenberg | iPad algemeen | 8 | 25-01-11 18:10 |
Site data laden | jeroent | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 29-06-09 18:15 |
bellen via nummer invoer onmogelijk ! | vecchiefacce | iPhone algemeen | 1 | 24-10-07 14:17 |
|
|