iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Handmatig invoer contacten (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/81145-handmatig-invoer-contacten.html)

jligtenberg 29-12-10 22:43

Handmatig invoer contacten
 
Handmatig invoeren van contacten lukt alleen bij de 1e persoon. De (een) volgende lukt niet..... Wat kan dat zijn?

Sjeltur 29-12-10 23:12

Hebben blijkbaar meerdere mensen last van; mijn advies (die al voor zeker 2 personen werktte) - even "opnieuw opstarten"...

De homeknop (onder je beeldscherm) en uit/aan knop tegelijk HEEEEEEL lang indrukken - totdat je een Apple logo tevoorschijn zien komen....en dan is hij opnieuw aan het opstarten.

jligtenberg 29-12-10 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjeltur (Bericht 620723)
Hebben blijkbaar meerdere mensen last van; mijn advies (die al voor zeker 2 personen werktte) - even "opnieuw opstarten"...

De homeknop (onder je beeldscherm) en uit/aan knop tegelijk HEEEEEEL lang indrukken - totdat je een Apple logo tevoorschijn zien komen....en dan is hij opnieuw aan het opstarten.

Ja hoor, het werkt! Hartelijk dank

boumans 11-01-11 11:27

Ik ga het proberen, ik heb n.l. het zelfde probleem. Ik vind het wel een waardeloze oplossing om na elk ingevoerd contact de iPad opnieuw op te moeten starten. Is er geen betere oplossing, of is dit een fout in Appel software?

Ik heb het geprobeerd, maar op lang op home drukken helpt niet, hoe lang is lang? Ik blijf het waardeloos vinden dat ik per ongeluk 1 naam on heb kunnen voeren en dat het daarna niet meer lukt. Heeft iemand een betere oplossing?

Ik zie nu dat de andere mensen een iPhone hebben, wij hebben een iPad die het zelfde probleem geeft.

ButcherJF 12-01-11 05:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjeltur (Bericht 620723)
Hebben blijkbaar meerdere mensen last van; mijn advies (die al voor zeker 2 personen werktte) - even "opnieuw opstarten"...

De homeknop (onder je beeldscherm) en uit/aan knop tegelijk HEEEEEEL lang indrukken - totdat je een Apple logo tevoorschijn zien komen....en dan is hij opnieuw aan het opstarten.

Dat noemen we een harde reset. Is een gekend hulpmiddel bij allerlei probleempjes.

boumans 12-01-11 11:05

Handmatig contacten invoeren in iPad
 
Ik heb het inmiddelsmgevonden. Als je een contact hebt ingevoerd druk je op shift (blauw pijltje naar boven) en tegelijk op gereed. Dan wordt de pagina opgeslagen en kun je de volgende invoeren.

ajongebreur 25-01-11 12:10

Na lang zoeken zag ik bovenstaande oplossing. Gelukkig zelf geen last omdat ik sync met mijn imac, maar een vriendin wel. Is dit een fout in de software, of is Steve vergeten dit te vertellen?? Bedankt Boumans.

Sjeltur 25-01-11 12:46

Volgens mij is de harde reset toch even makkelijker hoor.
Hoef je, als het goed is, maar één keer doen.

Want in mijn contacten kan ik gewoon blijven toevoegen - zonder "shift knop" etc.

ajongebreur 25-01-11 17:10

Net terug van de persoon die last had van het niet kunnen opslaan contacten.
Wat bleek, ze had onder het dock minstens 20 programma,'s open staan. Nadat ik die had afgesloten(2x hometoets en daarna op het icoontje drukken en het streepje aanklikken om af te sluiten) kon ik ook de contacten gewoon toevoegen en bleven ze staan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:10.