Iphone bestanden delen met ipad of macbook discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik ben in bezit van een iphone 4 en een ipad plus een macbook pro Met de nieuwe ios 5 update kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone bestanden delen met ipad of macbook
Beste mensen,
Ik ben in bezit van een iphone 4 en een ipad plus een macbook pro Met de nieuwe ios 5 update kan ik dan beter bestanden delen? Want dat werkt niet nu zo lekker.. (ok ik weet niet hoe dat moet) Als ik mijn iphone op een gewone windows laptop aansluit zie een in windows een extern apparaat. Via mijn macbook pro dan zie ik dus niets! ik moet dan naar de itunes openen en daar aangeven welke map ik wil Synchroniseren. (via bluetooth heb ik het al geprobeert maar dat werkt niet goed) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhoto onder OS X ziet net dezelfde DCIM folder, alleen Finder laat die niet (standaard) zien. |
|
||||
|
||||
Welke bestand wil je delen?
er zijn vast handige apps die dat voor jou doen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het zijn bijvoorbeeld fotos en documenten. Via de finder kon ik het inderdaad niet zijn dus die instelligen ou ik moeten veranderen om het zichtbaar te krijgen. Met de nieuwe update zou het dan draadloos zijn op moet ik dan een externe wireless hardeschijf van apple kopen zodat bestanden van de ipad en iphone gedeelt kunnen worden ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 camera met MacBook Pro delen via QuickTime 7 | bruut | iPhone algemeen | 0 | 26-09-10 16:44 |
Iphone bestanden overzetten op Macbook | maltje | iPhone algemeen | 1 | 21-02-09 17:03 |
|
|