App ter vervanging van WhatsApp? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb geprobeerd om whatsapp te downloaden maar dat lukte niet, dus ben ik hier beland en blijkbaar is het een gekend probleem. Heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App ter vervanging van WhatsApp?
Hallo,
Ik heb geprobeerd om whatsapp te downloaden maar dat lukte niet, dus ben ik hier beland en blijkbaar is het een gekend probleem. Heeft iemand een goed alternatief voor whatsapp? Ik zoek dus iets dat ook werkt met andere platforms (BB, Android,...) Any ideas? Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Pingchat.. Maar ook daarvoor geldt dat de andere personen dat ook op de telefoon moeten hebben. Dus dat schiet niet echt op. Advies: Heb geduld tot Whatsapp weer in de appstore verschijnt. Ik denk dat dat niet lang duurt.
|
||||
|
||||
Whatsapp staat weer in de appstore: WhatsApp Messenger for iPhone on the iTunes App Store
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De beste is wel whatsapp, ik raad vooral deze aan om als nr 1 te gebruiken, de andere zet ik erop als reserve en vraag dat ook aan alle mensen die ik ken. Laatst gewijzigd door XIII; 17-01-12 om 23:37. Reden: Opschonen |
|
||||
|
||||
Whatsapp is terug in de appstore. Dus een slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App ter vervanging van kapotte sluimerknop | GertJan1403 | iPhone Apps | 4 | 04-11-11 20:23 |
Muziek: iPod app vervanging | eriksmith200 | Muziek, foto & video | 2 | 12-11-10 09:55 |
Apps ter bevordering van de accuduur | PhysX | iPhone Apps | 4 | 13-03-10 21:39 |
|
|