//

Afdaling en ski tracks vraagjes

Afdaling en ski tracks vraagjes discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen, Ik heb nu verschillende ski apps op mijn phone, waaronder Afdaling en ski tracks. Nu vraag ik mij alleen af hoe je deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-01-12, 17:36
Giel538 Giel538 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 66
Standaard Afdaling en ski tracks vraagjes

Hoi mensen,

Ik heb nu verschillende ski apps op mijn phone, waaronder Afdaling en ski tracks. Nu vraag ik mij alleen af hoe je deze het beste kan laten loggen.

(voor de mensen die ze gebruikt hebben) Drukken jullie aan het begin van de dag op start en laat je hem heel de dag loggen of doe je elke afdaling als een nieuwe track loggen?

Ik vraag dit omdat ik wil weten hoe die apps omgaan met als je in de lift zit, logt hij dit ook mee voor je gemiddelde snelheid of kan die daar onderscheid in maken? Iemand ervaring hiermee?

Iemand nog voorkeur voor een app? Of werken ze alle 2 goed?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 januari 2012 om 16:38 ----------

Wat ik dus eigenlijk wil wat mijn app doet is dat je 1x op start drukt en dat die dan van elke afdaling eigen statisstieken maakt. Lijkt me nog wel makkelijk te maken omdat de app weet dat als je een stuk omhoog gaat dit een lift moet zijn.

Bestaat er ook zo een ski trak logger?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-01-12, 19:41
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Je drukt het knopje in, je stort je naar beneden en wij lezen het bericht in de courant.
That's it.
__________________
Willem.
  #3  
Oud 05-03-12, 23:03
hannesd hannesd is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 13
Standaard

sommige app's meten dat je in de lift zit omdat je met ski's niet meteen omhoog kan gaan, dus moet je wel ergens op de lift zitten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gezocht: hoes ideaal voor op ski Mcmichel iPhone accessoires en onderdelen 0 29-01-11 13:30
Ski app Tony iPhone Apps 9 10-12-10 22:43
Ski jump NoFeaR iPhone Apps 2 08-04-10 19:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39.