audio streamen via usb discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben opzoek naar een applicatie, programma of tweak, die de audio van mijn pc kan streamen via de usb kabel naar mijn iPod Touch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
audio streamen via usb
Ik ben opzoek naar een applicatie, programma of tweak, die de audio van mijn pc kan streamen via de usb kabel naar mijn iPod Touch (ios5.01 jailbreaked met redsnow). Dit zodat ik mijn iPod als usb speaker kan gebruiken.
Iemand enig idee of dit bestaat? Alvast bedankt!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iPhone apps
Ik denk niet dat mogelijk is via USB. Maar is deze app geen goed alternatief? App Store - Airfoil Speakers Touch |
|
|||
|
|||
Ik heb al eerder apps als Airfiol geïnstalleerd, maar het probleem hierbij is dat alles via je internetverbinding gaat. Aangezien ik in België woon heb ik een vrij beperkt internetabbonement (15GB per maand) en houd ik niet voldoende over om ook nog eens die muziek over internet doen.
Toch bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
USB XC60 geeft usb onleesbaar | jkl | iPhone algemeen | 2 | 04-12-11 11:41 |
Audio streamen via BlueTooth | ElGrandoNeuso | iPad algemeen | 4 | 28-10-10 15:57 |
iOS4 en 4.1 audio USB contact met auto | Rickphone | iPhone algemeen | 0 | 26-10-10 12:53 |
|
|