iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Geen verbinding met App Store met iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/112279-geen-verbinding-app-store-iphone.html)

jessia 17-02-12 09:59

Geen verbinding met App Store met iPhone
 
Hoi,

Sinds gisteren avond heb ik de iphone 4.
Nu kan ik op mijn windows pc wel inloggen met me appstore/itunes account, geen probleem alles doet het.
Ben ik aan het inloggen op mijn iphone 4 op de apstore, om zo mijn apps te updaten omdat er 3 update's beschikbaar zijn, geef ik me gebruikersnaam in, en me wachtwoord en dan geeft hij het volgende keer op keer weer:

u bent niet ingelogd.
u moet ingelogd zijn met uw apple id om uw aankopen te kunnen zien.

Ik weet zeker dat ik mijn gegevens goed heb, heb het wel al heel vaak geprobeerd nu.. En heb me id ook wel even verwijderd uit de telefoon en weer opnieuw er in gezet, geen succes.

HOpelijk kan iemand mij hierbij helpen, mvg.:d

WDS001 17-02-12 13:58

 Verplaatst naar: iPhone algemeen

jessia 17-02-12 16:29

Dankje, nu afwachten op reactie !:O:d

jessia 18-02-12 18:21

Zojuist mijn wachtwoord opnieuw gewijzigd, terwijl ik zeker wist dat mijn wachtwoord goed was, en ik krijg nog steeds de zelfde melding.....

Ik wordt er een beetje moedeloos van. !:confused::confused:

Als ik op me laptop windows inlog geen probleem, open ik de appstore en wil ik me apps bij werken , of wat dan ook , dan geeft hij die melding aan...

Wie heeft raadt?

raroos 24-02-12 08:16

Bij mij het zelfde probleem denk ik. Het bijwerken van Apps werkt wel, maar het tonen van mijn aankopen in de App Store App werkt niet. Op het moment dat ik naar Aankopen ga moet ik mijn wachtwoord invoeren, voer ik het wachtwoord in, dan vraagt hij dit weer opnieuw. Dit lijkt een oneindinge loop (Tenminste na een vijf keer heb ik het opgegeven). Voer ik een verkeerd wachtwoord in, dan krijg ik de melding dat mijn wachtwoord verkeerd is.

Ik heb hier over contact met de helpdesk van Apple, maar daar begin ik langzaam beetje moe van te worden. Die snappen het niet, willen het niet snappen, en komen met steeds dezelfde opmerkingen.

Weet iemand hoe dit op te lossen?

jessia 24-02-12 08:58

Toch vreemd dat ze het bij de HELPDESK bij Apple niet snappen en/of willen snappen.

Ik heb me iphone aan de laptop aangesloten, en gesynchroniseerd, en de apps via itunes eerst bijgewerkt, daarna opnieuw geprobeerd in te loggen, en een app proberen te downloaden, en nu werkt hij wel....

Het blijft vreemd, want ik kon zo aankopen doen ( BETAALD ) terwijl hij alsnog aangaf dat ik niet ingelogd was, en de gratis apps kon ik gewoon downloaden, zeer vreemd.

Maar bij mij is het tot nu toe opgelost, maar het blijft zeer appart.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:04.