//

Geen verbinding met App Store met iPhone

Geen verbinding met App Store met iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds gisteren avond heb ik de iphone 4. Nu kan ik op mijn windows pc wel inloggen met me appstore/itunes account, geen probleem alles ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-02-12, 10:59
jessia jessia is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 20
Standaard Geen verbinding met App Store met iPhone

Hoi,

Sinds gisteren avond heb ik de iphone 4.
Nu kan ik op mijn windows pc wel inloggen met me appstore/itunes account, geen probleem alles doet het.
Ben ik aan het inloggen op mijn iphone 4 op de apstore, om zo mijn apps te updaten omdat er 3 update's beschikbaar zijn, geef ik me gebruikersnaam in, en me wachtwoord en dan geeft hij het volgende keer op keer weer:

u bent niet ingelogd.
u moet ingelogd zijn met uw apple id om uw aankopen te kunnen zien.

Ik weet zeker dat ik mijn gegevens goed heb, heb het wel al heel vaak geprobeerd nu.. En heb me id ook wel even verwijderd uit de telefoon en weer opnieuw er in gezet, geen succes.

HOpelijk kan iemand mij hierbij helpen, mvg.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-02-12, 14:58
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: iPhone algemeen
  #3  
Oud 17-02-12, 17:29
jessia jessia is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 20
Standaard

Dankje, nu afwachten op reactie !
  #4  
Oud 18-02-12, 19:21
jessia jessia is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 20
Standaard

Zojuist mijn wachtwoord opnieuw gewijzigd, terwijl ik zeker wist dat mijn wachtwoord goed was, en ik krijg nog steeds de zelfde melding.....

Ik wordt er een beetje moedeloos van. !

Als ik op me laptop windows inlog geen probleem, open ik de appstore en wil ik me apps bij werken , of wat dan ook , dan geeft hij die melding aan...

Wie heeft raadt?
  #5  
Oud 24-02-12, 09:16
raroos raroos is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

Bij mij het zelfde probleem denk ik. Het bijwerken van Apps werkt wel, maar het tonen van mijn aankopen in de App Store App werkt niet. Op het moment dat ik naar Aankopen ga moet ik mijn wachtwoord invoeren, voer ik het wachtwoord in, dan vraagt hij dit weer opnieuw. Dit lijkt een oneindinge loop (Tenminste na een vijf keer heb ik het opgegeven). Voer ik een verkeerd wachtwoord in, dan krijg ik de melding dat mijn wachtwoord verkeerd is.

Ik heb hier over contact met de helpdesk van Apple, maar daar begin ik langzaam beetje moe van te worden. Die snappen het niet, willen het niet snappen, en komen met steeds dezelfde opmerkingen.

Weet iemand hoe dit op te lossen?
  #6  
Oud 24-02-12, 09:58
jessia jessia is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 20
Standaard

Toch vreemd dat ze het bij de HELPDESK bij Apple niet snappen en/of willen snappen.

Ik heb me iphone aan de laptop aangesloten, en gesynchroniseerd, en de apps via itunes eerst bijgewerkt, daarna opnieuw geprobeerd in te loggen, en een app proberen te downloaden, en nu werkt hij wel....

Het blijft vreemd, want ik kon zo aankopen doen ( BETAALD ) terwijl hij alsnog aangaf dat ik niet ingelogd was, en de gratis apps kon ik gewoon downloaden, zeer vreemd.

Maar bij mij is het tot nu toe opgelost, maar het blijft zeer appart.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Kan geen verbinding maken met Itunes Store Debra iTunes 14 16-09-11 22:26
Geen verbinding met itunes store mogelijk huissoon iTunes 6 18-10-10 15:25
iPhone en Hi Prepaid + eindeloos online: geen verbinding met I-Tunes Store greenalizer iPhone algemeen 0 01-06-10 15:02
app store kan geen verbinding maken met i-tunes sjaak75 iPhone Apps 2 15-10-09 14:55
geen verbinding met itunes store onny0808 Archief 2 17-06-09 21:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:55.