Geen verbinding met itunes store mogelijk discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net een iphone 4 aangeschaft, maar kan geen verbinding maken met itunes store! terwijl ik met mijn ipod touch nooit problemen had. Erger me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen verbinding met itunes store mogelijk
Heb net een iphone 4 aangeschaft, maar kan geen verbinding maken met itunes store! terwijl ik met mijn ipod touch nooit problemen had. Erger me behoorlijk aan dit probleem, heb alles al geprobeerd. Wie kan mij helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Op welke manier probeer je in te loggen in de iTunes Store? Geef eens wat meer uitleg
|
|
|||
|
|||
Ik heb een apple ID aangemaakt vanuit mijn iphone en op mijn laptop had ik al Itunes geinstalleerd. Dus dacht ik dat het op de normale manier zou gaan net als mijn ipod touch. Ik krijg nu steeds updates op mijn iphone die ik wil uploaden maar dan geeft hij aan dat er geen verbinding mogelijk is
|
|
|||
|
|||
ik kan zowel geen verbinding maken met Itunes store en ik krijg mijn mail niet binnen. ik heb wel internet, kan ook itunes apps bekijken maar via app store kan ik mijn updates niet bijwerken.
|
|
||||
|
||||
Is je iPhone gemachtigd en ben je ingelogd met het juiste iTunes-account in de App Store op de iPhone?
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de tips, ik ben er al achter wat het probleem was. ik had apps overgenomen van mijn man, die heeft ipod touch. ik was dus niet de rechtmatige eigenaar van die apps en kon ze daarom niet bijwerken. ik heb de apps verwijderd en zelf nieuwe geinstalleerd en nu doet hij het wel.
ik ben in ieder geval weer blij |
|
|||
|
|||
mijn mail krijg ik wel binnen maar alleen als ik op inkomende post druk, hoe krijg ik het voor mekaar dat ik zie of er nieuwe mail is?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen verbinding mogelijk met netwerk | toni_i | Wi-Fi | 37 | 06-11-11 23:44 |
Windows: Kan geen verbinding maken met Itunes Store | Debra | iTunes | 14 | 16-09-11 22:26 |
Windows: Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store | bosskov | iTunes | 10 | 07-09-11 23:22 |
iTunes vindt iPhone niet. geen USB verbinding mogelijk! | Rob_Hoi | iTunes | 3 | 19-02-10 19:43 |
geen verbinding met itunes store | onny0808 | Archief | 2 | 17-06-09 21:58 |
|
|