Whatsapp...Wie weet dit? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een duo sim kaart. Kan ik op 2 telefoons (dus met hetzelfde nummer) whatsapp gebruiken? Ik heb altijd maar 1 telefoon aanstaan....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp...Wie weet dit?
Ik heb een duo sim kaart.
Kan ik op 2 telefoons (dus met hetzelfde nummer) whatsapp gebruiken? Ik heb altijd maar 1 telefoon aanstaan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Helaas geen idee van, ik heb nog nooit zo'n duo sim gehad, ik vrees ervoor en denk dat whatsapp maar 1 nr wil aanvaarden, geen 2 dezelfde maar wat houd je er tegen om zelf te proberen? Je zal dat denk ik wel snel merken of dat zal gaan of niet .
|
|
||||
|
||||
Ik heb 1nr op 3 telefoons voor whatsapp. En ze werken perfect
|
|||
|
|||
@scoop:
als ik het doe moet ik steeds opnieuw verifieren als ik de andere telefoon aanzet. dat is niet echt handig. Heb jij dat ook? |
|
|||
|
|||
Apart, ik heb hetzelfde geprobeerd (wel met twee aparte sim-kaarten) en het lukte me niet. Als ik bij de andere telefoon verifieer gaat Whatsapp weg bij mijn andere telefoon...
|
|||
|
|||
Ik denk ook dat het niet kan.
trouwens 3 telefoons met whatsapp is wat vreemd? volgens mij kan je alleen maar duo sim aanvragen. Ik denk dat scoop1 zijn simkaart overzet? |
|
|||
|
|||
Je kan als je whatsapp al geinstalleerd hebt een andere simkaart in je telefoon doen en dan hetzelfde (tel nummer van de simkaart die je eruit gehaald hebt) invoeren en dan werkt je whatsapp.
Maar als je dan weer simkaarten omwisselt, moet je opnieuw je nummer invoeren op de andere simkaart (je eerste simkaart waar je het nummer al voor had aangemeld) |
|
|||
|
|||
Inmiddels al even geleden maar dit lukt nog steeds niet.
Als ik me op de ene telefoon verifieer met whatsapp moet ik me op mn andere telefoon ook weer opnieuw verifieren. Dus het lijkt erop dat je steeds opnieuw moet verifieren als je van telefoon switched. |
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie weet wat dit is en waar je het kan instellen? | thomashouben | iPhone algemeen | 4 | 19-12-11 10:29 |
iPhone: wie van de oude garde weet dit nog? | mcowly | Jailbreak | 3 | 16-01-11 13:58 |
wie weet dat | willemdev | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-11-10 11:04 |
Wie weet welk 'spel' dit is? | Eef72 | Archief | 10 | 12-11-09 21:42 |
|
|