//

2 Facebook App vragen

2 Facebook App vragen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 2 vragen over het gebruik van de Facebook App op mijn iPhone 4. Zowel de telefoonsoftware als de App zijn van de laatste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-02-12, 21:01
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard 2 Facebook App vragen

Ik heb 2 vragen over het gebruik van de Facebook App op mijn iPhone 4. Zowel de telefoonsoftware als de App zijn van de laatste versie.

- Hoe kan ik een reactie leuk vinden via de App? Ik kan alleen het eerste bericht leuk vinden, reacties op dit bericht niet.
- Als ik via de Facebookwebsite op de pc een naam van een vriend typ, komt deze aanklikbaar in de reactie te staan. Tevens wordt deze vriend geinformeerd dat hij of zij genoemd is in mijn reactie. Hoe kan ik dit doen in de App? Als ik daar de naam van een vriend intyp, is dat gewoon zwarte tekst en is de naam ook niet aanklikbaar.

Laatst gewijzigd door JanG; 03-03-12 om 00:36.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-03-12, 23:21
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Leuk vinden kan volgens mij gewoon, zowel reacties als eerste post.

Je moet in de app als je aan het tikken bent op het icoontje meest links, tis een mannetje met een plusje ervoor.
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #3  
Oud 02-03-12, 23:34
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Comments liken in de app gaat idd vaak niet (geen vind ik leuk zichtbaar) In Ace for Facebook werkt dit wel.
  #4  
Oud 03-03-12, 00:38
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard

Een comment liken gaat inderdaad niet, omdat er geen "vind ik leuk" zichtbaar is.

En gebruik ik het poppetje met +-je om een vriend toe te voegen, dan komt zijn of haar naam alleen aan het einde van het bericht te staan. Bijvoorbeel: blablabla - met Jan Jansen.

IK kan niet schrijven: ik ben met Jan Jansen uit eten geweets.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Facebook app Nederlands, Facebook form apps Frans? BfromB iPhone Apps 2 13-11-11 14:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:46.