//

iPhone vragen

iPhone vragen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben voornemens om een iphone te gaan kopen, maar ik wil graag nog wat vragen beantwoord hebben. - kan je de iphone 4s op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-03-12, 07:59
Idol Idol is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard iPhone vragen

Ik ben voornemens om een iphone te gaan kopen, maar ik wil graag nog wat vragen beantwoord hebben.

- kan je de iphone 4s op de tv aansluiten... Zodat je films uit itunes daarop kan kijken, en is dit dan ook zonder haperingen? Het liefst zoek ik een kabel daarvoor..

- kan je ook webbrowsen via de iphone op tv?

- kan je podcasts die niet meer in het itunes bestand staan ook in de icloud zetten met itunes match?

- heeft de opslag dienst app BOX ook de mogelijkheid om daarop opgeslagen muziek nummers te downloaden op je iphone?

- Kan je ook tijdschriften downloaden op je iphone en dat hij deze aanpast naar het berld formaat? Zoals bijv. De telegraaf?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-03-12, 18:46
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Idol Bekijk bericht
Ik ben voornemens om een iphone te gaan kopen, maar ik wil graag nog wat vragen beantwoord hebben.

- kan je de iphone 4s op de tv aansluiten... Zodat je films uit itunes daarop kan kijken, en is dit dan ook zonder haperingen? Het liefst zoek ik een kabel daarvoor..

- kan je ook webbrowsen via de iphone op tv?

- kan je podcasts die niet meer in het itunes bestand staan ook in de icloud zetten met itunes match?

- heeft de opslag dienst app BOX ook de mogelijkheid om daarop opgeslagen muziek nummers te downloaden op je iphone?

- Kan je ook tijdschriften downloaden op je iphone en dat hij deze aanpast naar het berld formaat? Zoals bijv. De telegraaf?

Alvast bedankt!
1)Niet wachten op de nieuwe iPhone dit jaar? Zal de moeite zijn ze .

2)Je kan daar een kabeltje voor kopen, je moet wel een hdmi ingang hebben.

Apple Digital AV Adapter - Apple Store (België)

Je kan ook de nieuwe apple tv kopen en draadloos alles van je iphone streamen naar die apple tv en op juiste kanaal zetten op je tv. Alles wat je op je iphone ziet zie je uiteraard ook op je tv.

3)Zie nr 2

Tijdschriften zijn er vooral voor de ipad maar er zijn er uiteraard ook voor op de iphone en je kan altijd zelf naar de officiele site surfen van die krant.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s vragen armeen iPhone algemeen 21 13-11-11 12:27
Vragen over de Iphone 3G Mac Freak Archief 1 06-07-08 22:24
iPhone vragen asambasamba Archief 3 24-03-08 10:43
vragen over iphone bennie Chat en geruchten 0 07-01-08 19:06
vragen over de iphone Desertman Archief 6 05-01-08 00:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:15.