App Store downloads mislukken altijd discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Iets waar ik totaal niet aan uitkan: Als ik een app wil downloaden uit de App Store, krijg ik 'Verbinding met iTunes Store mislukt'. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App Store downloads mislukken altijd
Hallo,
Iets waar ik totaal niet aan uitkan: Als ik een app wil downloaden uit de App Store, krijg ik 'Verbinding met iTunes Store mislukt'. Ik kan alleen downloaden via iTunes als m'n iPhone verbonden is met pc en niet via App Store. En dit al de laatste 2 dagen. Zou iemand mij aub willen helpen met dit probleem (?) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat je al eens bent uitgelogd en opnieuw bent ingelogd in de Appstore?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wouter thanks for alle info. Ik heb me eerst eens in en uitgelogd, daarna bleek alles goed te werken. Na enkele download kreeg ik weer dezelfde foutmelding..
Dan heb ik de pw van m'n Apple ID verandert, weer bleek alles goed te werken tot enkele download terug.. Nog steeds krijg ik de melding: 'Verbinding met iTunes Stores mislukt'. Enkel via de pc kan ik alles downloaden.. Ben hier zowat radeloos =/ |
|
||||
|
||||
Doe je het via 3G of via Wi-Fi?
En waar doe je het thuis of op het werk? Als je verbinding van minder goede kwaliteit is, dan kan je de foutmelding zomaar krijgen. Bij mij op het werk via het openbare Wi-Fi netwerk lukt het ook niet, daar ze de Apple store geblokkeerd hebben, net als Facebook en dergelijke. |
|
|||
|
|||
Ik heb het al op 2 verschillende Wi-Fi verbindingen geprobeerd (beiden thuis) en nog krijg ik die foutmelding. Maar via iTunes op de pc eens verbonden, lukt het dan weer wel op dezelfde Wi-Fi verbinding..
|
|
||||
|
||||
Klik is op herstel netwerkinstellingen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja dat doet u op uw iPhone door naar';
Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > netwerk instellingen herstellen. Doet hij het dan nog niet? Maak een reservekopie op iTunes of iCloud, en herstel uw iPhone!
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Apple ID pw verandert en ineens lukt het )
Thx voor jullie help |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|