Goede app voor wachtwoorden en inlogcodes discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een goed en vooral ook veilige app om inlogcodes en wachtwoorden in op te slaan. Iemand een tip en goede ervaring? Ik hoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goede app voor wachtwoorden en inlogcodes
Ik zoek een goed en vooral ook veilige app om inlogcodes en wachtwoorden in op te slaan. Iemand een tip en goede ervaring? Ik hoor het graag.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iBrain...
M.a.w. koppeke gebruiken... Mijn gedacht... |
|
||||
|
||||
LastPass
(als dienst sterker dan als App) |
|
|||
|
|||
1Password
https://agilebits.com/onepassword Of het in de Windowswereld even perfect werkt als in de Macwereld weet ik niet |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Ik gebruik mSecure van mSevenSoftware. Je hebt bij dit programma ook een desktop (PC of Mac) variant. Dit communiceert goed met elkaar of als je alleen naar je PC of Mac wilt backuppen kan je ook mBackup gebruiken.
De kaarten die je in mSecure aan maakt zijn totaal aan jou behoefte aan te passen. |
|
|||
|
|||
Ik zoek iets dat zowel op de iphone als ipad gelijk bijgewerkt wordt. Iemand?
|
|
|||
|
|||
ewallet go
ewallet go, maakt gebruik van dropbox
|
|
||||
|
||||
Het door mij getipte LastPass slaat je gegevens zwaar versleuteld op hun server op en synchroniseert dat met je iPhone, iPad en browsers op PC/Mac.
Tip: dit artikel beschrijft hoe (on)veilig een hoop iOS wachtwoordbeheerders zijn: http://www.elcomsoft.com/WP/BH-EU-2012-WP.pdf (ik heb het zelf nog niet gelezen; misschien dit Paasweekend) Steve Gibson praat hier uitgebreid over in Security Now podcast 347. Laatst gewijzigd door XIII; 08-04-12 om 13:02. |
|
||||
|
||||
Ik zou er voor kiezen om het op een device te houden en alleen thuis over je Wi-Fi netwerk te gaan synchroniseren. Ik zou het bestand niet zomaar ergens in de cloud neer zetten. Jij mag het doen, maar weet wel wat je doet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik gebruik de App "Veilige Notities!" (€1,59). Deze App is met een alfa- numerisch paswoord beveiligd. Ik gebruik deze App als vervanger van de standaard notities. Net zoals in de standaard App kunnen de notities gerubriceerd worden. Een van die notities bevat mijn inlogcodes en paswoorden. Het beveiligingspaswoord op de App, gekoppeld aan de App "zoek myn iPhone" waardoor ik bij verlies of diefstal op afstand kan wissen lijkt mij voldoende veilig te zijn. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik iPassSafe.
Een prima en uitgebreide app om al je accountgegevens, code, wachtwoorden en alle andere gevoelige privacyinformatie te bewaren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie weet goede gratis app voor browsen op FTP-server? | scheus | iPhone Apps | 2 | 05-03-12 20:05 |
Goede ideeën voor een nieuwe app. | 4385tieme | iPhone Apps | 0 | 19-09-11 15:32 |
App voor opslaag wachtwoorden en codes | BiancaSalet | iPhone Apps | 7 | 05-02-11 19:59 |
|
|