iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   probleem met apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/116094-probleem-apps.html)

gohigher 11-04-12 09:00

probleem met apps
 
Heb hier al verschillende oplossingen van op dit forum en van op youtube toegepast maar geen enkele werkt. Sommige apps kan ik nog openen en de andere die starten even maar sluiten direct weer na een paar seconden. Heb al geprobeerd om een nieuwe app te downloaden via de store ook alle aps verwijderen en ze er opnieuw opzetten via itunes. Maar het probleem blijft hetzelfde. Ik weet niet meer wat het probleem is. Weet er iemand de oplossing?

wouter1981 11-04-12 09:05

Een harde reset? Welke apps geven problemen?

gohigher 11-04-12 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 786859)
Een harde reset? Welke apps geven problemen?

Probleem is dat mijn iphone Jailbreak heeft dus als ik harde reset uitvoer dan ben ik toch alles kwijt en moet ik verplicht updaten naar 5.1 en daar is de Jailbreak nog niet voor uit. De apps die niet meer werken zijn : ipcamviewer , tv overal , hello , ps express , qmusic , tomtom.

wouter1981 11-04-12 09:34

Nee hoor. Ik heb het over een harde reset. Geen herstel. klik even op het vraagteken achter harde reset.

gohigher 11-04-12 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 786871)
Nee hoor. Ik heb het over een harde reset. Geen herstel. klik even op het vraagteken achter harde reset.

A ok dat bedoel je met harde reset :) dat had ik idd ook al gedaan maar dit heeft niet geholpen.

wouter1981 11-04-12 10:39

Dan vrees ik dat je toch moet gaan herstellen mbv iTunes.

gohigher 11-04-12 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 786903)
Dan vrees ik dat je toch moet gaan herstellen mbv iTunes.

Aah dat meen je niet :( weer al da werk voor hem te herstellen naar ios 5.0.1 terwijl de ios 5.1 er is. Dat zorgt altijd voor problemen. In ieder geval toch bedankt voor uw hulp. ;)

gohigher 12-04-12 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gohigher (Bericht 786912)
Aah dat meen je niet :( weer al da werk voor hem te herstellen naar ios 5.0.1 terwijl de ios 5.1 er is. Dat zorgt altijd voor problemen. In ieder geval toch bedankt voor uw hulp. ;)

heb hem dus hersteld. Ik had mijn shsh blobs nog en heb daarmee custom iosken aangemaakt en daarmee kon ik hem perfect weer installeren . Had ook het programma xbackup , heel goed programma waar je alles wat je geinstalleerd had direct terug hebt. Alle programma's werken dus weer , weet nu wel niet wat het probleem was...

FlorisJ90 19-09-12 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gohigher (Bericht 787232)
heb hem dus hersteld. Ik had mijn shsh blobs nog en heb daarmee custom iosken aangemaakt en daarmee kon ik hem perfect weer installeren . Had ook het programma xbackup , heel goed programma waar je alles wat je geinstalleerd had direct terug hebt. Alle programma's werken dus weer , weet nu wel niet wat het probleem was...

Wat is dat X backup dan?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:03.