probleem met apps discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb hier al verschillende oplossingen van op dit forum en van op youtube toegepast maar geen enkele werkt. Sommige apps kan ik nog openen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem met apps
Heb hier al verschillende oplossingen van op dit forum en van op youtube toegepast maar geen enkele werkt. Sommige apps kan ik nog openen en de andere die starten even maar sluiten direct weer na een paar seconden. Heb al geprobeerd om een nieuwe app te downloaden via de store ook alle aps verwijderen en ze er opnieuw opzetten via itunes. Maar het probleem blijft hetzelfde. Ik weet niet meer wat het probleem is. Weet er iemand de oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een harde reset? Welke apps geven problemen?
|
|||
|
|||
Probleem is dat mijn iphone Jailbreak heeft dus als ik harde reset uitvoer dan ben ik toch alles kwijt en moet ik verplicht updaten naar 5.1 en daar is de Jailbreak nog niet voor uit. De apps die niet meer werken zijn : ipcamviewer , tv overal , hello , ps express , qmusic , tomtom.
|
|
||||
|
||||
Nee hoor. Ik heb het over een harde reset. Geen herstel. klik even op het vraagteken achter harde reset.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dan vrees ik dat je toch moet gaan herstellen mbv iTunes.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb hem dus hersteld. Ik had mijn shsh blobs nog en heb daarmee custom iosken aangemaakt en daarmee kon ik hem perfect weer installeren . Had ook het programma xbackup , heel goed programma waar je alles wat je geinstalleerd had direct terug hebt. Alle programma's werken dus weer , weet nu wel niet wat het probleem was...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met versturen van mail met iphone via google apps | Shorty73 | iPhone Apps | 1 | 15-10-10 18:16 |
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes | Double_A | Archief | 4 | 07-05-10 15:40 |
probleem met apps | bullrulz24 | Archief | 2 | 24-02-10 19:37 |
|
|