Probleem met versturen van mail met iphone via google apps discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Ik heb mijn iphone-mail ingesteld met behulp van de uitleg binnen google apps. (account handmatig ingesteld) Ontvangen van mail gaat prima, maar versturen niet: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met versturen van mail met iphone via google apps
Dag,
Ik heb mijn iphone-mail ingesteld met behulp van de uitleg binnen google apps. (account handmatig ingesteld) Ontvangen van mail gaat prima, maar versturen niet: ik krijg de volgende melding: >> E-mail versturen mislukt Er is een kopie in 'Uitgaand' geplaatst. De server accepteert de ontvanger '<e-mailadres>' niet. << Volgens mij staat alles goed, maar toch werkt het niet. Instellingen Server uitgaande post Hostnaam: smtp.gmail.com Gebruikersnaam: <e-mailadres google apps> Wachtwoord: <wachtwoord> Gebruik SSL: Aan Ident contr: wachtwoord > Serverpoort: 587 Ik heb ook een account via <mijndomein> en daar gaat het wel goed. Binnen google apps forum heb ik geen oplossing gekregen. Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ken gmail via google Apps niet echt maar heb je naar deze link al een keer gekeken? Configuring POP and IMAP Access - Gmail Help Er wordt daar ook gesproken over een andere serverpoort : 465 proberen waard? |
Labels |
email, google apps, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help: Hoe Email van werk via mail van Iphone te versturen/ontvangen | ml.vanherp | iPhone algemeen | 6 | 05-09-11 12:02 |
probleem mail versturen vanaf iphone 3gs | ellenvanputten | iPhone algemeen | 2 | 17-03-11 16:40 |
Google Apps contacten syncen met Iphone 4 | daduk | iTunes | 9 | 28-12-10 12:54 |
t-mobile en met een iphone mail versturen (smtp) | microdesign | Odido (T-Mobile) | 10 | 23-12-10 07:30 |
Kan geen mail versturen met Xs4all | Paulus2 | iPhone algemeen | 12 | 26-10-09 23:51 |
|
|