//

Abn amro saldo App, geeft probleem aan

Abn amro saldo App, geeft probleem aan discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hai, ik heb hier een iPhone 3gs 16 gb (overgekocht), hiervoor is hij door een ander gebruikt.. ik heb abn amro saldo app geinstalleerd, tijdens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-10-10, 16:19
miepmiep miepmiep is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard Abn amro saldo App, geeft probleem aan

hai,

ik heb hier een iPhone 3gs 16 gb (overgekocht), hiervoor is hij door een ander gebruikt..
ik heb abn amro saldo app geinstalleerd, tijdens het inloggen geeft hij een probleem aan namelijk : '''deze app is al gekoppeld aan een andere rekeningnummer. op www..blabla kunt u aangeven dat de bestaande koppeling opgeheven dient te worden'' ..
Waarschijnlijk gaat het om de rekening van de vorige gebruiker, aangezien ik niet in zijn rekening kan inloggen kan ik het ook niet opheffen (contact is ook onmogelijk..)

wat kan ik nu doen om toch mijn eigen rekening nummer te koppelen aan deze app?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-10, 16:30
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

App verwijderen en onder je eigen iTunes account opnieuw downloaden. Ik zou zowiezo heel de phone resetten en als nieuw aan iTunes hangen en syncen met je eigen apps.
__________________
If you've been seen fixing it, you will be blaimed for breaking it.
  #3  
Oud 14-10-10, 16:32
miepmiep miepmiep is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard

Maar verdwijnt na het reset de jailbreak en de nieuwe software 4.0.2 enz niet?? heb namelijk geen verstand om dat opnieuw te installeren dat is allemaal door de vorige gebruiker gedaan..
  #4  
Oud 14-10-10, 19:27
miepmiep miepmiep is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb intussen ''alle inhoud op iphone verwijderd'' en ''alles opnieuw ingesteld'' vervolgens de App van abnamro opnieuw gedownload. maar tijdens aanmelden geeft hij weer de volgende fout: '''deze app is al gekoppeld aan een andere rekeningnummer. op www..blabla kunt u aangeven dat de bestaande koppeling opgeheven dient te worden'' ..

hoe kan dat?
  #5  
Oud 14-10-10, 19:48
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Dat komt omdat het UDID van die iPhone al is gekoppeld met de rekening van de vorige eigenaar.

De nieuwe eigenaar van mijn oude toestel had dit probleem ook. Ik heb voor hem de ontkoppeling van dat UDID met mijn rekening moeten aanvragen.
  #6  
Oud 14-10-10, 21:44
miepmiep miepmiep is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard

is de enige oplossing dus contact opnemen met de vorige eigenaar? bestaat er geen andere mogelijkheid die dit probleem kan verhelpen? er zou toch wel een andere mogelijkheid moeten zijn?
  #7  
Oud 15-10-10, 21:28
cooper72 cooper72 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miepmiep Bekijk bericht
is de enige oplossing dus contact opnemen met de vorige eigenaar? bestaat er geen andere mogelijkheid die dit probleem kan verhelpen? er zou toch wel een andere mogelijkheid moeten zijn?
De bank kan altijd aan de hand van je UDID de koppeling tussen je iPhone en hun systemen verbreken. Gewoon even met ze bellen, duidelijk maken dat de oude eigenaar uit beeld is en je probleem wordt opgelost.. Spreek uit eigen ervaring
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oude ABN AMRO app fje131 iPhone Apps 6 25-01-11 10:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:07.