Oude ABN AMRO app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand of heeft iemand de oude abn amro app. de nieuwe kan niet op mijn jailbreak 3.1.3. Iemand?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oude ABN AMRO app
weet iemand of heeft iemand de oude abn amro app.
de nieuwe kan niet op mijn jailbreak 3.1.3. Iemand? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ook ik ben opzoek naar abn amro saldo 1.1, omdat dat ik een oudere firmware heb. Alvast bedankt!
|
|
|||
|
|||
gebruik FWchanger
FWChanger: verander je firmware-versie (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl Hiermee kan je je FW versie veranderen |
|
||||
|
||||
Citaat:
klik
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip. Helaas werkte de app niet (ook niet na het volgen van alle instructies). Toch heb ik het op kunnen lossen:
Via WinSCP naar mijn iphone gegaan naar: /System/Library/CoreServices/SystemVersion.plist Dit laatste bestand geopend en de firmwarenaam aangepast aan "3.2" Hierna kan gewoon via itunes de nieuwste versie van ABN Amro saldo gedownload worden. |
|
||||
|
||||
Citaat:
EDIT: Ik was iets te voorbarig, hij zegt nog steeds dat ik 3.2 nodig heb. Moet ik in die .plist file ook de 'softwarebuild' aanpassen? EDIT 2: Na reboot kon ik de app wel installeren, maar bij het opstarten sluit hij direct weer af. Laatst gewijzigd door Typ 81; 25-01-11 om 10:06. |
|
|||
|
|||
Helaas was ik ook te voorbarig. De installatie via itunes lukt, maar wanneer ik de app wil starten sluit deze direct weer. Was me gisteren iets te laat omdat hier nog te melden...
Heeft iemand anders een oplossing die wel werkt? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Abn amro saldo App, geeft probleem aan | miepmiep | iPhone Apps | 6 | 15-10-10 22:28 |
|
|