Google Apps contacten syncen met Iphone 4 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik ben een gelukkige Google Apps gebruiker voor met name mijn zakelijke mail en agenda gebruik. Daarnaast uiteraard trots Iphone 4 gebruiker. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google Apps contacten syncen met Iphone 4
Hallo allen,
Ik ben een gelukkige Google Apps gebruiker voor met name mijn zakelijke mail en agenda gebruik. Daarnaast uiteraard trots Iphone 4 gebruiker. Nu mijn kwestie. Ik wil een centraal punt creeren waar ik mijn nieuwe contacten in opneem zodat alles goed synct. Dus wat is wijsheid als ik een nieuw contact wil invoeren? Dit in Google Apps doen en vervolgens wachten totdat de Iphone synct of beter anders om? Iemand die me kan helpen? Dank bij voorbaat. Groet, daduk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als ik in mijn iPhone 4 nieuwe contacten zet, worden die gesynct met de server van Google. Heb je al de Exchange instellingen op je iPhone goed ingesteld?
|
|||
|
|||
je bedoelt de Gmail instellingen bij het toevoegen van een account? Ik heb geen Microsoft exchange.
|
|
||||
|
||||
De reguliere Gmail kan via Google Sync (dat is Microsoft Exchange) mail pushen en agenda's/contacten synchroniseren. Werkt fantastisch!
Ik weet echter niet of dit ook zo voor Google Apps werkt...
|
||||
|
||||
Stel Google Sync in. Vergeet niet de andere instellingen van gmail te deactiveren.
|
|||
|
|||
Ok, misschien doe ik dan iets fout?
Heb jij bij het toevoegen van een account ipv Gmail, Microsoft Exchange gebruikt om eea te configureren? |
|
|||
|
|||
O, bericht van Wouter had ik niet gezien. Even doorlopen eerst.
|
|
||||
|
||||
Google Sync gaat via Exchange
|
|
|||
|
|||
Ok heren, werkt super weer!
Dank voor jullie hulp. Exchange is it! daduk |
|
|||
|
|||
Google agenda
is het ook mogelijk om zowel op mijn Ipad, Iphone en Pc de google agenda automatisch te synchroniseren als ik in één van de toestellen een item toevoeg.
moet dit dan ook met exchange of via mijn google account ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ios4 contacten syncen niet met carkit | gjklasens | iTunes | 9 | 10-09-10 08:01 |
Syncen met Google calender naiOS4 | gvanrijn | iTunes | 1 | 12-08-10 15:22 |
Hoe iPhone Agenda via 3g syncen met Google Calendar? | allewijn | iTunes | 22 | 23-07-10 23:03 |
Google Apps (Calendar) syncen met iPhone Agenda | DennizZ | iTunes | 3 | 13-05-09 19:24 |
Google calendar syncen met mijn Iphone | westtheo | Jailbreak apps en thema's | 12 | 09-03-08 11:20 |
|
|