Syncen met Google calender naiOS4 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de upgrade ben ik al mijn agenda afspraken in mijn iPhone kwijt. Ze staan nog wel bij Google Calender. Hij heeft alleen wat afspraken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Syncen met Google calender naiOS4
Na de upgrade ben ik al mijn agenda afspraken in mijn iPhone kwijt. Ze staan nog wel bij Google Calender. Hij heeft alleen wat afspraken van 2 jaar geleden er in gezet...
Ook was hij alle contactpersonen kwijt, maar ineens waren die weer in beeld. Moet ik voor Calender ook wat geduld hebben? Wie heeft hier ervaring mee? Groet, Gerard |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
hey ik had altijd meerde agendas zichtbaar in de iphone calender!!
syncte die via Exchange .. nu zie ik alleen mn hoofdagenda?? terwijl de settings via deze link in safarie op je iphone https://m.google.com/sync/settings/i...hosenCalendars goed staat .. iemand? ik hoop dat het inmiddels gelukt is Gerard? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda sync met google calender | LaurentBE | iTunes | 14 | 07-03-12 11:34 |
Sync Pocket Informant met Google Calender niet two-way | albertvanderiet | iPhone Apps | 0 | 30-07-10 21:49 |
Calender syncen | DTSBYK | iTunes | 0 | 14-08-09 20:24 |
Nemus Sync: synchroniseren met Google Calender | Lance Law | iTunes | 16 | 01-09-08 16:45 |
contacts, calender en bookmarks syncen niet | isanderr0 | iTunes | 1 | 10-02-08 23:17 |
|
|