Connect to iTunes scherm discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Hier weer zo´n leek, die zo´n mooie iphone heeft maar er geen bal van begrijp. Ik heb een iphone 3gs 32 gb gekregen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Connect to iTunes scherm
Beste allemaal,
Hier weer zo´n leek, die zo´n mooie iphone heeft maar er geen bal van begrijp. Ik heb een iphone 3gs 32 gb gekregen en heb er zelfs al mee gebeld ook. Totdat ik ´m weer aan de pc hing toen ging het fout. Zie nu constant een itunes logo met usb kabeltje. Na veel gezocht te hebben op dit forum kom ik idd veel van zulke berichten tegen, maar heb geen idee wat ik moet doen.... Heeft iemand tijd om mij hierbij te helpen - evt tegen betaling -, woon in de buurt van Rotterdam. Laatst gewijzigd door ejo1971; 12-08-10 om 13:27. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
//Topictitel aangepast.
Je moet iTunes installeren op je computer en daarmee je iPhone activeren. |
|
|||
|
|||
heb ik gedaan, zelf op een tweede computer ook geprobeerd.
|
|
||||
|
||||
Wat voor foutmelding krijg je dan?
|
|
|||
|
|||
De iphone blijft hangen op een itunes icoon en een usb kabeltje. Kan alleen noodoproepen bellen.
|
|
|||
|
|||
Heb je toevallig een firmware update gedaan de laatste keer dat je hem aan iTunes had aangesloten? Zo te horen heeft jouw toestel een simlock en kan je hem met je huidige provider niet zomaar gebruiken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
connect to itunes | remcokg | iTunes | 3 | 04-07-10 18:10 |
Rekeningnummer in iTunes Connect | Geno | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 03-04-10 21:34 |
Connect to iTunes - unlock ?? | zwaan | iTunes | 3 | 19-03-09 00:23 |
Mac OS X: Please Connect to iTunes HELP!!! | mischariemersma | iTunes | 0 | 13-07-08 18:23 |
Scherm staat vast met connect itunes afbeelding | Antonio | Unlock [archief] | 11 | 15-04-08 20:51 |
|
|