ios4 contacten syncen niet met carkit discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn bluetooth carkit heeft altijd perfect gewerkt met ios3.13 en nusinds gisteren ios4 erop gezet, worden de contacten niet meer correct gesynct. Ik zie nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ios4 contacten syncen niet met carkit
Mijn bluetooth carkit heeft altijd perfect gewerkt met ios3.13 en nusinds gisteren ios4 erop gezet, worden de contacten niet meer correct gesynct.
Ik zie nu in mijn carkit alleen maar leestekens en nummers ipv (zoals voorheen) de volledige namen. Moet er ergens iets speciaals omgezet worden ?? Denk er over maar te downgraden, want dit werkt zo voor geen meter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfde bij mij..... Ook hoor ik de ringtone niet meer over de carkit! Radio wordt wel gemute, dus je merkt wel dat je gebeld wordt, maar het is niet optimaal...
|
|
|||
|
|||
Exact hetzelfde probleem als hierboven. Heb een af-fabriek bluetooth carkit in een peugeot 307. Zie nu nog alleen maar vreemde tekens + de telefoonnummers in het display van mijn boardcomputer.
Ringtone was mij nog niet opgevallen.......downgrade gaat er bij mij ook aankomen. De functionaliteit van een telefoonbook is belangrijker dan het plaatje op de achtergrond en multitasking. |
|
|||
|
|||
Jij hebt dezelfde carkit als ik in mijn citroen c4 ;-)
|
|
|||
|
|||
Mhh dat van de ringtone was me nog niet opgevallen.
Zal ik eens op letten Ik wilde downgraden, maar dat gaat niet meer. Apple heeft dat geblokkeerd bij valideren van de firmware :-( Wellicht wachten op de volgende update Ik heb het met mijn ingebouwde carkit van Skoda octavia (Columbus) |
|
|||
|
|||
Ringtone klinkt TOCH in de auto, maar pas nadat de telefoon 7 of 8 keer is overgegaan
|
|
|||
|
|||
Hetzelfde probleem op de Iphone4
Ik heb hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Ik kan alleen met de iPhone4 niet terug naar een oudere firmware.
Is er iemand die een idee / oplossing heeft? Opties die aan staan: Synchroniseer continue [x] Telefoon favorieten [x] Telefoon recent [x] Met de optie in "Andere groepen" heb ik "Alle contacten" aan. Als ik de index opvraag zie ik: ",(0-3)),(............" ",(0-5)),(............" ",(0-5)),(............" ",(0-5)),(............" enz met daarachter de telefoonnummers te zien. Na het veranderen van de groepen van "Alle contacten" naar "Geen" en met de optie favorieten nog steeds aan, zie ik (had ook 2 favorieten) "battchg.........." "battchg.........." met daarachter de telefoonnummers te zien. |
|
|||
|
|||
Hier heb ik ook hetzelfde probleem met mijn iPhone 4/3G en een Citroen C4 Picasso. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.
Nog beter..... dat Apple voor een oplossing zorgt. |
|
|||
|
|||
Nu er meer mensen een Iphone 4 hebben probeer ik nog maar eens de vraag naar boven te krijgen...
|
|
|||
|
|||
eureka, IOS4.1 heeft het probleem voor mij opgelost.
Ik heb weer gewoon alle contacten mooi zichtbaar in adresboek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobileme Contacten en Agenda's syncen niet? | chonazz | iTunes | 18 | 10-07-11 20:11 |
kan contacten niet syncen via Itunes | margavintges | iTunes | 0 | 28-03-11 00:50 |
Google Apps contacten syncen met Iphone 4 | daduk | iTunes | 9 | 28-12-10 12:54 |
Niet meer syncen na update iOS4 | tijjani | iTunes | 0 | 23-06-10 12:39 |
contacten en agenda's syncen lukt niet | thunder68 | iTunes | 6 | 10-11-09 12:23 |
|
|