probleem mail versturen vanaf iphone 3gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb 1 1/2 jaar mijn iPhone 3GS met 4 zakelijke mailaccounts (geen hotmail e.d.). Sinds half jaar kan ik geen mail meer versturen (wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem mail versturen vanaf iphone 3gs
ik heb 1 1/2 jaar mijn iPhone 3GS met 4 zakelijke mailaccounts (geen hotmail e.d.). Sinds half jaar kan ik geen mail meer versturen (wel ontvangen). Eerst lukte het af en toe niet meer, toen helemaal niet meer vanaf 3 (van de 4) accounts en nu helemaal niet meer vanaf alle 4 accounts. Melding is vaak: 'server herkent mailadres afzender niet' of 'server kent mailadres geadresseerde niet'.
En laatste dagen meldt ie dat er geenwachtwoord is opgegeven voor 1 van de accounts terwijl ik op dat moment niet vanaf of naar dat mailadres mail. Ik ben niet super technisch, dus wie kan mij helpen met advies in eenvoudige taal? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Stel je vraag ook eens aan je provider, in een soortgelijk probleem gaf xs4all mij een antwoord waardoor ik nu wel kan ontvangen en versturen
|
|
|||
|
|||
Multimaniak, dank voor je reactie.
Ik heb al wel hulp gevraagd bij de MacMe en T-mobile en zij konden mij niet verder helpen. Ik zal Ziggo ook eens bellen. Bedankt voor de tip. |
Labels |
mail versturen, mail verzenden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto versturen vanaf iphone | Mvanderspek | Muziek, foto & video | 2 | 12-01-11 17:51 |
Probleem met versturen van mail met iphone via google apps | Shorty73 | iPhone Apps | 1 | 15-10-10 18:16 |
Mail versturen vanaf Iphone. | barts5 | Archief | 1 | 03-05-08 13:05 |
|
|