foto versturen vanaf iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kon foto's versturen vanaf mijn iphone maar sinds vanmorgen kan ik dat ineens niet meer! er verschijnt een uitroepteken achter de foto en de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto versturen vanaf iphone
Ik kon foto's versturen vanaf mijn iphone maar sinds vanmorgen kan ik dat ineens niet meer! er verschijnt een uitroepteken achter de foto en de melding: verzending mislukt. Als ik het naar een email adres probeer te versturen krijg ik: check emailaccount mogelijk iet sneit juist maar naar mijn weten is alles goed. Ik heb ook niets gewijzigd. Weet iemand of ik iets verkeerds heb gedaan? Hoe ik weer foto's kan versturen? Merel
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kunt ook nog even kijken of de bestandsgrootte van het totale mailtje niet te hoog ligt, misschien kan de verbinding het niet aan...
|
||||
|
||||
Als je via 3G verstuurt (dus buitenshuis) lukt dat met de meeste providers niet, behalve als je een Mobile Me account hebt. Wi-Fi thuis lukt dan wel weer, bij iemand anders thuis op de Wi-Fi niet om dat in de mailinstellingen dan bij smtp.mail.ziggo moet staan als diegene thuis met ziggo internet heeft. Snap je het nog?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem mail versturen vanaf iphone 3gs | ellenvanputten | iPhone algemeen | 2 | 17-03-11 16:40 |
Sms versturen vanaf iPad? | jasto | iPad algemeen | 9 | 28-08-10 15:23 |
Mail versturen vanaf Iphone. | barts5 | Archief | 1 | 03-05-08 13:05 |
|
|