//

foto versturen vanaf iphone

foto versturen vanaf iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kon foto's versturen vanaf mijn iphone maar sinds vanmorgen kan ik dat ineens niet meer! er verschijnt een uitroepteken achter de foto en de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-01-11, 16:03
Mvanderspek Mvanderspek is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard foto versturen vanaf iphone

Ik kon foto's versturen vanaf mijn iphone maar sinds vanmorgen kan ik dat ineens niet meer! er verschijnt een uitroepteken achter de foto en de melding: verzending mislukt. Als ik het naar een email adres probeer te versturen krijg ik: check emailaccount mogelijk iet sneit juist maar naar mijn weten is alles goed. Ik heb ook niets gewijzigd. Weet iemand of ik iets verkeerds heb gedaan? Hoe ik weer foto's kan versturen? Merel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-11, 16:23
MbeNL MbeNL is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mvanderspek Bekijk bericht
Ik kon foto's versturen vanaf mijn iphone maar sinds vanmorgen kan ik dat ineens niet meer! er verschijnt een uitroepteken achter de foto en de melding: verzending mislukt. Als ik het naar een email adres probeer te versturen krijg ik: check mailaccount mogelijk iets niet juist maar naar mijn weten is alles goed. Ik heb ook niets gewijzigd. Weet iemand of ik iets verkeerds heb gedaan? Hoe ik weer foto's kan versturen? Merel
Het zou kunnen dat je op het Wi-Fi netwerk waar je momenteel zit/zat geen e-mail kan sturen met je mailadres, bijvoorbeeld: @zonnet.nl, probeer het eens via 3G, (dus Wi-Fi uitschakelen) misschien werkt dat wel.

Je kunt ook nog even kijken of de bestandsgrootte van het totale mailtje niet te hoog ligt, misschien kan de verbinding het niet aan...
__________________
MbeNL
  #3  
Oud 12-01-11, 16:51
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Als je via 3G verstuurt (dus buitenshuis) lukt dat met de meeste providers niet, behalve als je een Mobile Me account hebt. Wi-Fi thuis lukt dan wel weer, bij iemand anders thuis op de Wi-Fi niet om dat in de mailinstellingen dan bij smtp.mail.ziggo moet staan als diegene thuis met ziggo internet heeft. Snap je het nog?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
probleem mail versturen vanaf iphone 3gs ellenvanputten iPhone algemeen 2 17-03-11 15:40
Sms versturen vanaf iPad? jasto iPad algemeen 9 28-08-10 14:23
Mail versturen vanaf Iphone. barts5 Archief 1 03-05-08 12:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:17.