song en afbeelding komt niet overeen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, op mijn iphone 4 ziek ik dat de cd hoes niet altijd overeenkomt met het liedje, zowel in de lijst als bij het afspelen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
song en afbeelding komt niet overeen
hallo,
op mijn iphone 4 ziek ik dat de cd hoes niet altijd overeenkomt met het liedje, zowel in de lijst als bij het afspelen. op mijn ipad in 3gs heb ik dit niet , alles synchroniseert met dezelfde pc en dezelfde itunes. dank voor de hulp groeten eddy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens een keer te restarten? (Power + home knop indrukken voor 10 seconden)
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone speelt steeds dezelfde song | StoffelXYZ | Archief | 3 | 23-06-09 21:00 |
Afbeelding beller wordt niet weergegeven | pncdejong | iPhone algemeen | 2 | 08-06-09 16:14 |
Serienummers komen niet overeen | jeehaa | iPhone algemeen | 6 | 14-05-09 12:32 |
HiPhone komt voor 99% overeen met de iPhone | iCulture | iPhone algemeen | 41 | 12-05-08 18:49 |
mms afbeelding niet te vinden | vdleeke | Archief | 1 | 11-03-08 10:33 |
|
|