Afbeelding beller wordt niet weergegeven discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort wordt de afbeelding van degene die belt niet meer weergegeven. Wanneer ik die persoon bel zie ik tijdens het bellen wel de afbeelding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Afbeelding beller wordt niet weergegeven
Sinds kort wordt de afbeelding van degene die belt niet meer weergegeven. Wanneer ik die persoon bel zie ik tijdens het bellen wel de afbeelding weergegeven.
Iemand een idee wat er gebeurt zou kunnen zijn, of ben ik de enige met dit fenomeen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niet per ongeluk de afbeelding gewist?
|
|||
|
|||
Nee, wat ik al schrijf in mijn eerste berichtje wordt die persoon wanneer ik naar hetzelfde nummer terugbel wel weergegeven.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto,s worden niet weergegeven | corne64 | Muziek, foto & video | 7 | 12-03-11 23:09 |
Wi-Fi teken wordt niet meer weergegeven | thomth | iPad algemeen | 3 | 24-08-10 12:44 |
Afbeelding van beller groot ipv klein | trevisnl | iPhone algemeen | 8 | 17-01-10 14:24 |
iPhone 1e gen.: Na unlock wordt verkeerd netwerk weergegeven bij herplaatsen originele simkaart | carlo | Unlock | 10 | 21-01-09 10:08 |
PDF wordt niet correct weergegeven | LA_Ranger | iPhone algemeen | 0 | 09-04-08 18:25 |
|
|