Geen 3G verbinding, heel vervelend. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb afgelopen week een nieuwe abbonement afgesloten bij T-Mobile omdat ik een iPhone wou. Ik heb hiervoor ook de 2G gehad dus heb wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen 3G verbinding, heel vervelend.
Ik heb afgelopen week een nieuwe abbonement afgesloten bij T-Mobile omdat ik een iPhone wou.
Ik heb hiervoor ook de 2G gehad dus heb wel wat verstand van hoe of wat met de iPhone. Voordat ik de iPhone ging aanschaffen keek ik of de dekking van T-mobile goed was in mijn buurt en dat is zo. Maar toch heeft die niet de hele tijd 3G verbinding, bijna niet, wat me stoort want dan kan ik dus niet internetten. Wie kan mij met dit probleem helpen, want ik wil contstante verbinding hebben met 3G. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kun je beter bij T-Mobile wezen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: geen service, heel slecht bereik, radeloos | tommynr7 | Unlock | 9 | 01-07-11 20:26 |
Internet heel langzaam, of soms geen verbinding | joost0312 | iPhone Apps | 15 | 19-08-10 19:26 |
Heel vervelend probleem. | Drumpie | Odido (T-Mobile) | 8 | 30-08-09 00:09 |
Verbinding valt heel de tijd weg | blaugrana | iPhone algemeen | 1 | 01-07-09 21:43 |
|
|