Afbeelding van beller groot ipv klein discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een vraag, ik weet niet of dit aan mijn firmrware ligt ofzo of dat dat gewoon nieuw is sinds 3.0. ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Afbeelding van beller groot ipv klein
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag, ik weet niet of dit aan mijn firmrware ligt ofzo of dat dat gewoon nieuw is sinds 3.0. ik heb nu als iemand belt niet meer diegene op heel scherm als ik een foto van diegene heb, voorheen was dat wel, ik weet niet waaraan dit ligt het lijkt gewoon een nieuw iets te zijn in 3.0 ofzo. Kan dit ook weer terug worden gezet via cydia? links zonder en rechts met jailbreak Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ligt waarschijnlijk aan het thema dat je hebt geïnstalleerd. Probeer het thema eens uit te zetten, en bel je zelf dan eens even (met een andere telefoon natuurlijk ). Krijg je dit dan nog steeds?
|
|||
|
|||
nee kan niet aan een thema liggen want links zie je hem zonder jailbreak.. en toch blijft hij het doen. echt vreemd, ik wil dat helemaal niet. haha
|
|
||||
|
||||
Probeer die foto eens op te slaan op je iPhone (zodat je 'm in de fotorol ziet) en wijs hem dan toe aan het betreffende contact.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Lag dat niet aan het formaat foto? Of iets dat je hem via de iPhone toewijst of op je
mac/pc? |
|
|||
|
|||
Ik wijs het via mijn adresboek van mac aan.. weet niet of dit een probleem is. zal zo eens proberen. bedankt voor de tip
update: heb het net geprobeerd met foto's die op mijn iphone stonden, dit werkt wel.. best vreemd eigenlijk, maargoed Laatst gewijzigd door trevisnl; 17-01-10 om 01:33. |
|
|||
|
|||
Opgelost dus!
|
|
||||
|
||||
//Topictitel even aangepast zodat dit topic open kan blijven voor mensen die in de toekomst tegen dezelfde problemen aanlopen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Klein o-tje ipv G aanduiding? | HDL | iPhone algemeen | 7 | 25-07-09 16:15 |
Afbeelding beller wordt niet weergegeven | pncdejong | iPhone algemeen | 2 | 08-06-09 16:14 |
Grote foto van beller | bestbier | Muziek, foto & video | 20 | 29-01-09 13:32 |
Foto beller klein in beeld | antimaterie | Muziek, foto & video | 2 | 25-11-08 14:32 |
Foto contactpersoon groot of klein | Maikel | Archief | 2 | 22-05-08 14:47 |
|
|