Winterboard veroorzaakt crash/bootloop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een iPhone 3G van 1 1/2 jaar oud met FW 3.1.2 en gejailbreaked met BlackRa1n. Ik heb al heel lang winterboard ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Winterboard veroorzaakt crash/bootloop
Beste mensen,
Ik heb een iPhone 3G van 1 1/2 jaar oud met FW 3.1.2 en gejailbreaked met BlackRa1n. Ik heb al heel lang winterboard er op staan, maar een paar dagen geleden installeerde ik een paar updates (oa van Winterboard) via Cydia en toen crashte de iPone en raakte in een "bootloop". Ik heb de iPhone diverse malen hersteld met "iPhone-PC-Suite" door de "3th Party Entries" te verwijderen (Dat werkt overigens perfect; hoef je niet telkens je hele telefoon te herstellen met iTunes en opnieuw te jailbreaken) Maar telkens als ik Winterboard installeer, crasht de telefoon weer en raakt in een bootloop. Ik vermoed dat het komt door de laatste update van Winterboard, maar in Cydia of diverse forums kan ik niets over die update of dit probleem vinden. Voorlopig installeer ik winterboard maar niet. Weet iemand een oplossing?, want winterboard is toch wel leuk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is dit het eerste wat je na je jailbreak installeert via Cydia.
Gisteren ook bij een vriend Winterboard voor het eerst geïnstalleerd, en na de reboot had ik geen mobiele internet meer. Moest de instelling weer opnieuw invoeren. Dus misschien inderdaad iets met de nieuwe WB. |
|
||||
|
||||
wacht ik nog ff met updaten .
|
||||
|
||||
ik zou ook graag winterboard op mijn iphone willen installeren, maar het is de eerste keer en als ik dit zo lees, zou ik misschien toch beter eventjes wachten tot de foutjes eruit zijn
|
|||
|
|||
net een oplossing gevonden :
gewoon rebooten met blackra1n na installatie winterboard |
|
||||
|
||||
Citaat:
dit is eigenlijk het eerste wat ik zie over de 3G.. nu, ik ben nog maar een iphone noob en ik kan compleet fout zijn ook natuurlijk |
|
||||
|
||||
Als je Winterboard installeert moet je sowieso even rebooten voor alles goed werkt
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ok, ik heb winterboard op mijn iphone geïnstalleerd. Geen probleem, alles werkt perfect! Nu wil ik er via iphonebrowser een thema opzetten, maar nu zegt hij dat mijn iphone niet jailbroken is? maar dat is toch onmogelijk aangezien ik net vanuit cydia winterboard (en voordien ook nog andere dingen) op mijn iphone geïnstalleerd heb.. iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen of wat ik moet doen om een thema te installeren? Citaat:
als er nog mensen zouden zijn die dit probleem hebben, je moet gwn in Cydia "afc2add" downloaden, je iphone rebooten en dan kan je thema's syncen met iphonebrowser of diskaid! nog iets vergeten te melden, dit is enkel voor jailbraik met blackra1n! Laatst gewijzigd door Saarie; 24-01-10 om 12:29. Reden: edit knop gebruiken aub. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
winterboard crash | bommelaar | Jailbreak apps en thema's | 8 | 27-01-11 23:32 |
Multitasken veroorzaakt crash. | sanders | iPhone algemeen | 0 | 05-12-10 23:17 |
iPod touch: Bootloop?? | dododedodonl | Jailbreak | 1 | 19-10-10 16:01 |
iPhone: HELP blackrain winterboard crash | nisrani | Jailbreak | 4 | 23-02-10 22:03 |
Winterboard Crash | insomaniak | Archief | 2 | 28-12-09 09:46 |
|
|