Klein o-tje ipv G aanduiding? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen! Ik heb gister mijn iphone moeten herstellen vanwege problemen. Ik had dit nog nooit eerder gedaan, maar hij doet het weer. Nu heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Klein o-tje ipv G aanduiding?
Hallo mensen!
Ik heb gister mijn iphone moeten herstellen vanwege problemen. Ik had dit nog nooit eerder gedaan, maar hij doet het weer. Nu heb ik op mijn springboard, naast mijn provideraanduiding een klein rondje staan ipv de normale G (gprs) aanduiding die er altijd stond. Weet iemand wat dit is? En hoe kan ik dit weer normaal krijgen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat bolletje is toch de normale weergave voor GPRS?
|
|
||||
|
||||
Ja? Je kan ook 3G hebben maar anders dat bolletje?
|
|
||||
|
||||
Volgens mij:
E = EDGE 3G = 3G (uiteraard ) bolletje = GPRS |
|
|||
|
|||
Ik heb nog nooit een E gehad. Bolletje hoort gewoon zo…
|
|
|||
|
|||
Omdat EGDE ook vrijwel niet meer ondersteunt wordt door de Nederlandse telecom providers.
|
|
|||
|
|||
Bolletje = Gprs
E = Edge(niet in nederland) 3G = Umts/HSDPA Op volgorde van snelheid |
|
|||
|
|||
Oke.. thanks iedereen!
(slotje) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tijd aanduiding | 24uur | iPhone algemeen | 5 | 01-12-10 00:07 |
iPhone: iTunes computer logo-tje gezocht | ChielvanIeperen | Jailbreak | 0 | 10-08-10 14:02 |
Afbeelding van beller groot ipv klein | trevisnl | iPhone algemeen | 8 | 17-01-10 14:24 |
Een raar en niet weg te krijgen logo'tje | chapp | Archief | 3 | 29-06-09 18:54 |
|
|