Wifi teken wordt niet meer weergegeven discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het wifi-verbindingsteken rechtsbovenin naast "ipad"wordt niet meer weergegeven. Ik heb vanmiddag Voicecontrol via OpenSSH aangezet, maar ik heb net gekeken en bij wifi staat nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi teken wordt niet meer weergegeven
Het Wi-Fi-verbindingsteken rechtsbovenin naast "ipad"wordt niet meer weergegeven. Ik heb vanmiddag Voicecontrol via OpenSSH aangezet, maar ik heb net gekeken en bij Wi-Fi staat nog steeds op true. De internet verbinding doet het wel. Alleen het teken wordt niet weergegeven
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had dit ook na het installeren van sbsettings via cydia, hierop even via sbsettings numeric Wi-Fi aangezet, respring gedaan en daarna weer uitgezet toen was het teken weer terug
|
|
||||
|
||||
Even een reboot, lost meestal wel problemen op.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Afbeelding beller wordt niet weergegeven | pncdejong | iPhone algemeen | 2 | 08-06-09 16:14 |
iPhone 1e gen.: Na unlock wordt verkeerd netwerk weergegeven bij herplaatsen originele simkaart | carlo | Unlock | 10 | 21-01-09 10:08 |
PDF wordt niet correct weergegeven | LA_Ranger | iPhone algemeen | 0 | 09-04-08 18:25 |
Wi-Fi wachtwoord wordt niet bewaard. | peterlbk | Wi-Fi | 4 | 14-02-08 00:40 |
|
|