Rood balkje in Itunes bij de iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello allemaal, Ben nieuw hier want ik kan geen topic vinden met het volgende onderwerp. Ik heb mijn iPad via de computer geupdate nu viel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Rood balkje in Itunes bij de iPad
Hello allemaal,
Ben nieuw hier want ik kan geen topic vinden met het volgende onderwerp. Ik heb mijn iPad via de computer geupdate nu viel mij een klein rood balkje in iTunes op. Heeft iemand anders dit ook? En wat zou het kunnen zijn? Mvrgt J. Zie bijlage voor een foto. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik bij dat pijltje geen rood kan herkennen maar meer een andere kleur? Volgens mij is dat streepje van je boeken, de pictogrammen onder het balkje lopen in dezelfde volgorde als de opvulling van het balkje. Als laatste pictogram staat er overige met oranje, en in het balkje is het laatste ook oranje. En gezien de kleine bestandsgrootte van je boeken denk ik dat het je boeken zijn!
EDIT: of bedoel je het oranje op het laatst? Want dat heb ik ook en heb geen idee wat het bevat....
Photograph my mind! Laatst gewijzigd door mister x; 23-08-10 om 19:56. |
|
||||
|
||||
ben ik kleurenblind of wat ?
|
|
|||
|
|||
Overig ( oranje ) zijn gewoon je systeem bestanden volgens mij .
|
|
|||
|
|||
Ik zie nu dat het boeken zijn.. dacht eerst dat het rood was.. niet goed gekeken.. sorry daarvoor ;-).. bedankt voor de reacties!
|
|
||||
|
||||
overig is idd je software waar je ipad op draait
|
|
||||
|
||||
En volgens mij ook in app purchases in bv zinio
|
|
||||
|
||||
Al je jailbreak apps zijn ook oranje volgens mij, en als je wat download komt dat ook daar te staan.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's roteren ongewenst bij presentatie-niet bij kantelen iPad us | ABKtje | iPad algemeen | 6 | 05-05-14 09:11 |
Iphone Scherm (Rols/Rood) Bij opstarten alles | 1rb23e | iPhone algemeen | 0 | 28-11-10 18:35 |
bij syncen in itunes alle apps zichtbaar maar op iPad niet...? | mauhof | iPad algemeen | 3 | 15-11-10 14:49 |
3g in balkje | arjandevries | iPhone algemeen | 2 | 22-04-10 15:40 |
|
|