iPad Bureau Houder gezocht discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een bureauhouder voor de ipad. Eentje die de ipad klemhoud en in de lucht vastheeft. Zijn die er?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik zoek een bureauhouder voor de ipad. Eentje die de ipad klemhoud en in de lucht vastheeft.
Zijn die er? |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat ik weet wat je bedoelt en volgens mij heeft zoiets een paar dagen geleden op dagartikel.nl gestaan. Zou alleen even niet weten hoe je zoiets moet vinden
![]() /edit: Bedoel je zoiets? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Als je wat k'nex hebt dan kun je deze leuke standaard maken. Ik heb hem ook gemaakt en hij werkt ideaal!
The awesome ipad stand
|
|||
|
|||
![]() Toch maar het ezeltje gekocht voor 1,79 eurie bij Xenos
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb er een voor je te koop. Ziet er goed uit zal je effe pm sturen met foto en prijs
|
|
||||
|
||||
![]() Ik kreeg er twee bij mijn iSkin case. Een voor op het bureau en een voor in de keukenlade (handig voor bijhet koken). Ik zag dat je bij veel cases een 'houder' krijgt.
|
|
||||
|
||||
![]() Kan ik zo'n schildersezeltje ergen op internet bestellen? Hier in Frankrijk heb ik ze nog niet kunnen vinden
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Hieronder de site en ja hij is draaibaar. LUXA2- Uniquely You EDIT: Na uitvoerig bekijken van de filmpjes, vind ik hem wat onhandig en onstabiel ogen. Ook de dragers die uitsteken vind ik een obstakel. Laatst gewijzigd door Redondo1982; 24-08-10 om 13:05. Reden: Edit |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad Xmount houder | SuperDutch | iPad algemeen | 2 | 25-11-10 23:09 |
|
|